سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 61106
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

تعامل خوبی بین شهرداری قم و ناجا وجود دارد

قم نيوز : شهردار قم گفت:تعامل بسیار خوبی میان شهرداری قم و ناجا وجود دارد به‌گونه‌ای که به‌صورت ماهیانه یک جلسه مشترک میان این دو نهاد برگزار می‌شود.
تعامل خوبی بین شهرداری قم و ناجا وجود دارد
تعامل خوبی بین شهرداری قم و ناجا وجود دارد
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد در سی‌ و هشتمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی میان شهرداری قم و ناجا وجود دارد به‌گونه‌ای که به‌صورت ماهیانه یک جلسه مشترک میان این دو نهاد برگزار می‌شود که تاثیرات بسیار زیادی در مدیریت شهر دارد.

وی افزود: در ماموریت‌های که شهرداری دارد بسیاری از مسائل به دلیل تعامل با ناجا حل شده است و بدون تردید تعامل و همکاری این دو نهاد منجر به رضایت بیشتر مردم و شهروندان می‌شود.

در ادامه نیز عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم گفت: کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر قم در روزهای گذشته بودجه‌های پیشنهادی ۱۵ سازمان شهرداری قم را بررسی کردند که این بودجه‌ها در مرحله جمع بندی نهایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به روز نیکوکاری بیان کرد: از سال ۱۳۶۹ هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز، مردم نیکوکار کشور ما همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به همنوعان خود کمک می‌کنند و امید می‌رود امسال نیز مردم شریف قم در امر خیرخواهانه و کمک به محرومین و ایتام پیشگام باشند.

وی با اشاره به روز درختکاری گفت: روز 15 اسفندماه روز درخت کاری بوده که خوشبختانه در شهر مقدس قم نیز با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcd9f09.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما