سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 61123
منبع : خبرگزاری فارس
با یک پیروزی در 4 مسابقه

بانوان کبدی‌کار قم از صعود به لیگ برتر بازماندند

قم نيوز : تیم بانوان هیأت کبدی استان قم تنها با کسب یک پیروزی به کار خود در پیکارهای کبدی قهرمانی زنان باشگاه‌های دسته اول کشور پایان داد.
بانوان کبدی‌کار قم از صعود به لیگ برتر بازماندند
بانوان کبدی‌کار قم از صعود به لیگ برتر بازماندند
به گزارش قم نیوز تیم کبدی قم یکی از جوان‌ترین تیم‌های شرکت کننده در مسابقات سال 1396 کبدی بانوان باشگاه‌های دسته اول ایران و شاید یکی از کم‌ تجربه ترین تیم‌ها به شمار می‌رفت زیرا عملکرد فنی این تیم نسبت به دوره قبل به مراتب بهتر بود و بانوان قمی نسبت به آینده امیدوارکننده ظاهر شدند.

چهار مسابقه تیم بانوان هیأت کبدی قم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی زنان باشگاه‌های کشور تنها با یک برد همراه بود و کارشناسان این رشته معتقدند قرار گرفتن در یکی از سخت‌ترین گروه‌های مقدماتی و انجام چهار بازی در زمان تقریبی ۲۴ ساعت در عملکرد این تیم بی‌اثر نبود.

نتایج تیم کبدی بانوان هیأت قم در مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول کبدی زنان ایران با یک برد و سه باخت همراه بود، در حالی که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کبدی‌، این رقابت‌ها با حضور نمایندگان استان‌های مختلف به میزبانی هیأت کبدی آذربایجان غربی در شهر ارومیه به انجام رسید.

تیم بانوان هیأت قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم مدعی هیأت آذربایجان شرقی با نتیجه 26 بر ۴۲ نتیجه را واگذار کرد و دومین بازی این تیم برابر تیم هیأت تهران نیز با باخت غیر منتظره‌ای با همین نتیجه همراه بود اما تیم هیأت قم در سومین رقابت خود نخستین پیروزی را با نتیجه 53 بر 22 برابر هیأت گلستان کسب کرد تا با باخت 42 بر 17 مقابل تیم میزبان یعنی هیأت آذربایجان غربی به کار خود پایان دهد.

این در شرایطی است که نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی بانوان ایران با حضور ١٠ تیم در سالن ٦ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و در پایان مرحله مقدماتی چهار تیم هیأت تهران، اسفراین، آذربایجان غربی و نمین سرامیک اردبیل به نیمه نهایی راه یافتند و جواز حضور در لیگ برتر سال ٩٧ را به نام خود کردند.

مسابقه پایانی این دوره از پیکارهای لیگ دسته اول کبدی زنان ایران در حضور نایب‌رئیس فدراسیون کبدی و سرمربی تیم ملی به انجام رسید و تیم میزبان یعنی آذربایجان غربی با حمایت طرفداران خود ٢٤ بر ٢١ تیم هیأت تهران را شکست داد و عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را در خانه حفظ کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1sqe.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما