چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 61132
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع):

مذاکره با آمریکا مشکلات ایران را حل نکرد

قم نيوز : عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: رئیس جمهور کشورمان زمانی می‌گفت که باید با کدخدا مذاکره کرد تا مشکلات حل شود، اما با این مذاکرات هیچ مشکلی از کشورمان حل نشد.
مذاکره با آمریکا مشکلات ایران را حل نکرد
مذاکره با آمریکا مشکلات ایران را حل نکرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غفاری فر عصر امروز در تجمع طلاب و اقشار مختلف مردم قم در گلزار شهدای این شهر در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران با اشاره به امتحان‌های خداوند اظهار کرد: هر نسلی باید امتحان خودش را پس بدهد، جوانان دهه 40 با جهاد فیزیکی امتحان خود را دادند، پس از آن هم عده ای گرفتار فتنه تکنولوژی شدند و در فتنه 88 با استفاده از تکنولوژی به دنبال فتنه انگیزی بودند.

وی ادامه داد: برخی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که تجربه تشکیلاتی را داشتند، بزرگ ترین حزب به نام دانشگاه آزاد را راه انداختند که هزار عضو هیات علمی دو شغله در این دانشگاه بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) افزود: در هنر یکی از برجسته ترین کارگردانان سینما یعنی ابراهیم حاتمی کیا که فیلم خوبی را ساخت به جرم دفاع از نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه قرار دادند.

غفاری فر جوانان دهه هفتادی را هوشیار دانست و تصریح کرد: اگر در زمانی جوانان دهه چهل جهاد فیزیکی را در دفاع مقدس هدایت کردند، جوانان دهه شصت و دهه هفتاد جنگ مقاومت را در چندین کشور هدایت کردند.

وی ادامه داد: نسل سوم و چهارم انقلاب در عرصه هنر برای دفاع از نظام اسلامی کارهای شاخصی را انجام دادند و برخورد این نسل با دشمنان نظام هوشمندانه بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) افزود: آخرین حرکت منافقین در ابتدای انقلاب، ترور بود و اکنون هم دشمنان به دنبال ترور هستند.

غفاری فر با اشاره به مذاکره با آمریکا اظهار کرد: رئیس جمهور کشورمان زمانی می‌گفت که باید با کدخدا مذاکره کرد تا مشکلات حل شود، اما با این مذاکرات هیچ مشکلی از کشورمان حل نشد.

محمد حسین فرج نژاد در ادامه این مراسم با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: این نظام در اوج اقتدار قرار دارد و در طول یک دهه اخیر بارها در نبرد با آمریکا در نقاط مختلف جهان به پیروزی رسیده است.

پژوهشگر حوزه دین و رسانه ادامه داد: مدیران کشور باید هوشیار باشند، ایران از رکود تورمی رنج می‌برد و راه نجات از این مشکل، اقتصاد مقاومتی است، با پناه بردن به صهیونیسم چیزی به دست نخواهیم آورد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccisqe.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما