چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 61135
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر ستاد اقامة نماز استان قم:

دبیران اقامة نماز از فرصت نوروز در ترویج فرهنگ نماز استفاده کنند

قم نيوز : مدیر ستاد اقامة نماز استان قم گفت: دبیران اقامة نماز در ترویج فرهنگ اقامة نماز از فرصت ایام نوروز استفاده کنند.
دبیران اقامة نماز از فرصت نوروز در ترویج فرهنگ نماز استفاده کنند
دبیران اقامة نماز از فرصت نوروز در ترویج فرهنگ نماز استفاده کنند
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌یار در چهارمین کارگروه دبیران اقامة نماز ادارات، نهاد‌ها و دانشگاه‌ها در قم، اظهار داشت: با عنایت به نزدیک شدن ایام نوروز، دبیران اقامه نماز امکانات خود را در برگزاری نماز جماعت در بوستان‌ها، توقفگاه‌ها، پارک‌ها و مساجد بین راهی استان به کار بگیرند و نمازخانه‌های ادارات را به روی زائرین و مسافرین باز کنند.
وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط دبیران اقامة نماز استان گفت: هرچند کار‌های خوبی در طول سال انجام شده، اما کار‌های زمین مانده زیادی وجود دارد که در انجام آن باید مدیریت کرد.
مدیر ستاد اقامة نماز خاطر نشان کرد: فضای رقابتی در ترویج فرهنگ اقامه نماز بین دبیران و ادارات به عنوان یک اصل مهم تلقی شود و با همدلی زمینه لازم و تمهیدات مورد نظر را فراهم کنیم تا همة کارکنان ادارات در نماز جماعت حضور چشمگیری داشته باشند.
وی گفت: با عنایت به فرا رسیدن ایام نوروز دبیران اقامة نماز از فضای بیرون ادارات و محیط پیرامونی به منظور ترویج فرهنگ نماز بهره بگیرند.
در این نشست مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ نماز گفت: دبیران و ائمه جماعات نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و می‌توانند در کاهش مصرف برق تأثیر گذار باشند.
آهنین پنجه گفت: با صرفه جویی‌ها می‌توان از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل آورد و به جای آن پروژه‌های جدیدی را ایجاد کرد.
در این نشست اعضای کارگروه نظارت و ارزیابی انتخاب شدند.
انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftydv.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما