چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 61142
منبع : خبرگزاری فارس
هفته بيست و هفتم ليگ دسته اول فوتبال

صباي قم ميهمان شهرداري تبريز شد

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در بيست و هفتمين مسابقه خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور در برابر شهرداري تبريز صف‌آرايي مي‌كند.
صباي قم ميهمان شهرداري تبريز شد
صباي قم ميهمان شهرداري تبريز شد
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته دهم از دور برگشت فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال به شکل همزمان روز یکشنبه بیستم اسفند ماه برگزار می‌شود و 18 تیم در 9 بازی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حالی که 26 هفته قبلی این رقابت‌ها با نتایج تلخ و دور از انتظاری توسط نماینده فوتبال قم همراه بوده و این تیم با ارائه ضعیف‌ترین نمایش خود در انتهای جدول رده‌بندی بین 18 تیم مکان هفدهم را از آغاز لیگ تا کنون در اختیار دارد، تک تک بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل برای صبا تشریفاتی است.

صبای قم با پذیرش شانزدهمین شکست خود در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و سقوط به دسته پائین‌تر برای حفظ اندک بخت خود به منظور بقا در لیگ آزادگان باید تمام حریفان خود را مغلوب کند اما با توجه به مدل مدیریت و عملکرد کادر فنی و بازیکنان صبا، این مهم بعید به نظر می‌رسد.

در بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صبای قم به عنوان تیم رده هفدهم جدول در میهمانی تیم رده چهاردهمی شهرداری تبریز به میدان می‌رود، تیمی که 16 امتیاز از نماینده فوتبال قم بیشتر اندوخته و کاملا در امنیت به سر می‌برد و خطر سقوط احساس نمی‌کند.

صبای قم بعد از مسجل شدن سقوط به دسته پائین‌تر، در حال حاضر شرایط بدتری دارد زیرا امکان سقوط این تیم به آخرین رتبه جدول رده‌بندی و قعرنشینی نیز وجود دارد، چنانچه صبای قم در میهمانی تیم شهرداری تبریز باخته و راه‌آهن به برتری برسد صبا به آخرین رتبه جدول نقل مکان خواهد کرد.

تیم فوتبال صبای قم با کسب یک برد، 9 تساوی، 16 باخت، 21 گل زده، 47 گل خورده، تفاضل گل منفی 26 و 12 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد و عملا به لیگ دسته دوم سقوط کرده است.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcdxf09.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما