چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 61168
منبع : خبرگزاری فارس
ظهر امروز

محافظان افتخاری برتر منابع طبیعی در قم تجلیل شدند

قم نيوز : جمعی از محافظان افتخاری برتر منابع طبیعی ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند.
محافظان افتخاری برتر منابع طبیعی در قم تجلیل شدند
محافظان افتخاری برتر منابع طبیعی در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز گردهمایی محافظان افتخاری منابع طبیعی ظهر امروز هم‌زمان با روز «منابع طبیعی، حفاظت و قانون» در سالن همایش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم برگزار و در حاشیه این مراسم با اهدا هدایایی از محافظان افتخاری برتر تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با تاکید بر اینکه در استفاده از توان مردم برای حراست از منابع طبیعی تردیدی نداریم، عنوان کرد: زمانی که منابع طبیعی و مراتع بخش قابل توجهی از مساحت استان را به خود اختصاص داده فقط با تکیه بر چندین نیروی رسمی نمی‌توانیم رسالت‌های مورد نظر را دنبال کنیم به همین علت باید از ظرفیت نیروهای افتخاری و مردم استفاده کنیم.

همچنین، صیاد درویشی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه رفع و جرم و برقراری امنیت از مهم‌ترین دغدغه‌های هر جامعه‌ای است، اضافه کرد: هر جایی که احساس امنیت روانی مردم برقرار است، پلیس و نیروهای مرتبط به صورت مستمر فعالیت دارند چراکه بدون این فعالیت‌ها برقراری امنیت امکان‌پذیر نیست.

لازم به ذکر است، قاسم قهرمانی فرمانده پاسگاه جعفریه، امیر زیرک فرمانده پاسگاه قاهان، ، ابوالفضل محمدی فرمانده پاسگاه لنگرود، علی بهمنی فرمانده پاسگاه شکوهیه، راهجرد، وحید اروجی فرمانده پاسگاه دامشهر، حسن جعفری فرمانده پاسگاه کهک و حسن مطهری فرمانده پاسگاه دستجرد از جمله فعالان نیروی انتظامی در حوزه منابع طبیعی بودند که در این جلسه به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw8b0.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما