پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 61230
منبع : خبرگزاری فارس
به همت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم صورت گرفت

برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و روحانیون بخش‌های استان قم

قم نيوز : جمعی از ائمه جمعه و روحانیون مستقر در بخش‌های مختلف استان قم به میزبانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در سالن جلسات این اداره‌کل گردهم آمدند.
برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و روحانیون بخش‌های استان قم
برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و روحانیون بخش‌های استان قم
به گزارش قم نیوز نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه و روحانیون مستقر در بخش‌های مختلف استان قم به مناسبت هفته منابع طبیعی ظهر امروز به میزبانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین علی قنبری مسؤول قرارگاه شماره دو ائمه جماعات قم با اشاره به اینکه وجود گل و فضای سبز در مساجد موجب تقویت روحیه افراد می‌شود، اظهار کرد: زمانی که وظیفه آبادانی زمین‌ها به مساجد واگذار شود مساجد نیز می‌توانند از ظرفیت خیرین و نیروهای جهادی خود در راستای حفظ و احیای منابع طبیعی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال درخت‌های میوه را غرس کردند، خاطرنشان کرد: کاشت نهال میوه توسط مقام معظم رهبری اهمیت کاشت درخت‌های مثمر را به مردم یادآوری می‌کند.

مسؤول قرارگاه شماره دو ائمه جماعات قم با تاکید بر اینکه حفظ و احیای منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، گفت: همه مردم رسالت کاشت درخت و حفاظت از محیت زیست را به عهده دارند و با وجود درگیری‌های مختلف نباید از این رسالت مهم غافل شوند.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبایی‌نژاد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، علی درودیان فرمانده یگان حفاظت این اداره‌کل و حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام‌الدین قوامی امام جمعه پردیسان از دیگر سخنران این نشست بودند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbg5b0.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما