جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 61255
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتسال آتليه‌طهران قم:

مسؤولان ورزشی به فكر بدهي‌هاي آتليه‌طهران قم نيستند

آقاي مديرعامل با شخص شما كار دارم
قم نيوز : سرمربي تيم فوتسال آتليه‌طهران قم گفت: وصول مطالبات من از فصل 1396 ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور بر عهده مديرعامل آتليه‌طهران است.
مسؤولان ورزشی به فكر بدهي‌هاي آتليه‌طهران قم نيستند / آقاي مديرعامل با شخص شما كار دارم
مسؤولان ورزشی به فكر بدهي‌هاي آتليه‌طهران قم نيستند / آقاي مديرعامل با شخص شما كار دارم
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از کسب مقام نایب‌قهرمانی فصل 1395 رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار در سال 1396 حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران را تجربه کرد.

این تیم با هدایت سیدوحید غیاثی بازیکن سابق تیم‌های ارم‌کیش قم، صبای قم، ماهان‌تندیس قم و دبیری تبریز بعد از نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول به کار خود در لیگ برتر ادامه داد و در جدال با 13 تیم دیگر حاضر در نوزدهمین دوره این مسابقات موفق به کسب مقام پنجم شد تا بهترین رتبه‌ فوتسال قم بعد از نایب‌قهرمانی سال‌های 1384 و 1387 ارم‌کیش و نایب‌قهرمانی سال 1391 تیم صبای قم را در لیگ برتر باشگاه‌های کشور کسب کند اما اظهار نظرهای مربی و برخی بازیکنان این تیم راجع به عدم پرداخت مطالبات لیگ نوزدهم این تیم را وارد برخی حواشی کرده است.

سیدوحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بنده با شخص خود رسول قلی‌زاده مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم قرارداد بسته‌ام و هیچ کسی را مسؤول نمیدانم، ایشان اگر فراموش نکرده باشد به من قول داد که خودم قرارداد شما را می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: بنده نیز تاکید کردم که به اسپانسر یا چیز دیگری کار ندارم، با شخص خود شما کار دارم ولی متاسفانه هنوز هیچ خبری نیست و این دین به گردن ایشان است، خود وی می‌داند که آن موقع دو تیم پیشنهادهای خوبی به من داده بودند ولی من در آتلیه‌طهران قم ماندم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم ابراز کرد: متاسفانه مسؤولان ورزشی اصلا به فکر نیستند که بدهی این بازیکنان چه شد و چطور پرداخت می‌شود، اگر واقعا کسی به فکر نیست حداقل اجازه فروش این تیم را بدهند تا بدهی‌های اعضای این تیم داده شود زیرا مطمئن باشید با این وضعیت این تیم نیز سال آینده در لیگ یک خواهد بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwraq.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما