جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 61257
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كاراته استان قم خبر داد

كاتاروي قم در جمع 4 نفر برتر انتخابي تيم ملي

قم نيوز : دبير هیأت كاراته استان قم گفت: كاتاروي قم در جمع چهار نفر برتر به كار خود در پيكارهاي انتخابي تيم ملي كاتاي جوانان ايران پيان داد.
كاتاروي قم در جمع 4 نفر برتر انتخابي تيم ملي
كاتاروي قم در جمع 4 نفر برتر انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز سعید برخوردار امروز اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به منظور شناخت چهره‌های شاخص برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا برگزار شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، شرکت کنندگان در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاتا به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برای کسب عناوین برتر کاتای انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و از جمع قمی‌ها، سیدمجید وکیلی در جمع چهار نفر برتر انتخابی تیم ملی جوانان قرار گرفت.

دبیر هیأت کاراته استان قم بیان کرد: در کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان متین زارع از تهران با 84 امتیاز ، محمدصدر شیدزی از آذربایجان شرقی، حسین عابدی از فارس، سیدمرتضی جعفری از کرمان،  محمدمصطفی ظفری‌زاده از فارس و امیرحسین گنجی‌زاده از کرمان اول تا ششم شدند و قم در این رده نماینده‌ای در جمع برترین‌ها نداشت.

وی افزود: اما در کاتای انفرادی رده سنی جوانان انتخابی تیم ملی سیدمجید وکیلی از قم با کسب 24 امتیاز بین چهار نفر برتر قرار گرفت، در شرایطی که پوریا همایون از فارس با 24.6 امتیاز،  احمدرضا محمودی از تهران با 24.4 امتیاز و مهدی رضایی از کرمان با 24.3 امتیاز بالاتر از نماینده کاتای قم قرار گرفتند.

برخوردار در پایان با بیان اینکه نفرات برتر به رقابت‌های آسیایی 2018 اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در کاتای تیمی رده سنی جوانان نیز تیم‌ کرمان با ترکیب مهدی شجاعی، مهدی رضایی و پویا حبیبی با 24.6 امتیاز رتبه نخست را کسب کرد و در رده سنی امید نیز که علیرضا خدری نماینده قم بود در پایان چهار مرحله رقابت امیریزدان تدین از تهران با 116.9 امتیاز رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0uni.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما