جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 61261
منبع : خبرگزاری فارس
مربي باشگاه فرهنگی ورزشی شهید زین الدین قم خبر داد

راهيابي كاراته‌كاهاي باشگاه زين‌الدين قم به مرحله نهايي تيم ملي

قم نيوز : مربي باشگاه فرهنگي ورزشي شهيد زين‌الدين قم از موفقيت كاراته‌كاهاي اين باشگاه در كسب مجوز حضور در مرحله نهايي انتخابي تيم کومیته رده سنی نوجوانان ايران خبر داد.
راهيابي كاراته‌كاهاي باشگاه زين‌الدين قم به مرحله نهايي تيم ملي
راهيابي كاراته‌كاهاي باشگاه زين‌الدين قم به مرحله نهايي تيم ملي
به گزارش قم نیوز محمدمهدی سلطانی امروز اظهار کرد: رقابت‌ها در دومین مرحله انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران سطح بسیار بالایی داشت و عملکرد دو نماینده ما در این انتخابی بسیار خوب و موفق بود.

وی بیان کرد: این مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی دو رده سنی پایه کاراته ایران با حضور برگزیدگان انتخابی مرحله نخست، فینالیست‌های مسابقات کشوری در اصفهان و سنندج و ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۷ قزاقستان و جهانی اسپانیا به انجام رسید.

مربی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید زین‌الدین قم اضافه کرد: در این مرحله از رقابت‌ها حسین خدری و امیرحسین گل‌بهار دو کاراته‌کای شناخته شده باشگاه شهید زین الدین در اوزان خود به عنوان نفر نخست مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی را کسب کردند.

وی افزود: حسین خدری قهرمان رقابت‌های آسیایی 2017 قزاقستان در وزن منهای 57 کیلوگرم رده سنی نوجوانان ابتدا محمدرضا پاشاپور از آذربایجان غربی را با نتیجه بر صفر مغلوب کرد، سپس محمدجواد توکلی از چهارمحال بختیاری را با نتیجه سه بر یک برد و در مسابقه سوم و فینال برابر مهدی کاظمی از گیلان چهار بر سه پیروز شد تا به عنوان نفر نخست و مدعی اصلی این وزن خودنمایی کند.

سلطانی ابراز کرد: امیرحسین گل‌بهار نیز در وزن منهای 70 کیلوگرم این انتخابی پس از یک دور استراحت، در مصاف با سیدطاها حسینی از مازندران با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و در بازی سوم و فینال ابوالفضل عمرانی دیگر رقیب اهل مازندران را سه بر یک شکست داد تا به عنوان نفر نخست این وزن انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر موفقیت‌های گل‌بهار و خدری، از مجموعه برادران سلطانی که همگی برای توسعه و پیشرفت کاراته قم در باشگاه شهید زین‌الدین فعالیت می‌کنند، در بخش کاتا نیز سه نماینده برای شناخت ملی‌پوش کاتای انفرادی به مصاف رقبای خود رفتند.

مربی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید زین‌الدین قم افزود: این رقابت‌ها به میزبانی تهران در حالی برگزار شد که متین محمدی‌یکتا در رده سنی نوجوانان، سیدمجید وکیلی در رده سنی جوانان و علیرضا خدری در رده سنی امید زیر ۲۱ سال به با حریفان رقابت کردند.

وی در پایان اظهار کرد: از استان قم در کاتا و کومیته رده‌های سنی مختلف هشت نفر در این مرحله از انتخابی تیم ملی حضور داشتند که پنج نفر آنها از مجموعه برادران سلطانی به مربیگری حسن، محمدمهدی، محمد و علی سلطانی مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی 2018 در ژاپن هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfy0dv.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما