شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : 61280
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

رقابت مهرام و پويان قم در فينال ليگ بسكتبال

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از برنامه‌ريزي اين هیأت براي برگزاري ديدار نهايي رقابت‌هاي ليگ بسكتبال نونهالان باشگاه‌هاي قم خبر داد.
رقابت مهرام و پويان قم در فينال ليگ بسكتبال
رقابت مهرام و پويان قم در فينال ليگ بسكتبال
به گزراش قم نیوز مرتضی سخایی اظهار کرد: امسال مسابقات لیگ‌‌های استانی بسکتبال در اکثر رده‌های سنی در قم برگزار شد و مشارکت باشگاه‌های فعال این رشته با هیأت بسکتبال در تلاش برای رونق و شکوفایی بیشتر این رشته ستودنی بود.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های لیگ یک فرصت بسیار خوب و مغتنم برای جمع شدن تمام ظرفیت، استعداد و توانمندی بسکتبال قم در کنار یکدیگر است و با شکل‌گیری لیگ می‌توان نخبه‌ها و بهترین‌های این رشته را در رده‌های سنی مختلف برای اعزام‌ به رقابت‌های کشوری به خوبی شناسایی کرد.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم با اشاره به برگزاری دیدار نهایی رقابت‌های لیگ نونهالان باشگاه‌های قم در روز شنبه نوزدهم اسفند ماه، بیان کرد: از تمامی علاقمندان به بسکتبال دعوت می‌کنیم برای دومین سال متوالی شاهد زیباترین بازی‌های این رشته در رده‌بندی و فینال لیگ نونهالان قم باشند.

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه از ساعت 15:15 دقیقه نخستین مسابقه مرحله پایانی فصل 1396 لیگ بسکتبال نونهالان باشگاه‌های قم دیدار رده‌بندی بین تیم‌های مهتاب و ستارگان است که در سالن شهید رضائیان قم به انجام خواهد رسید، ضمن اینکه بلافاصله بعد از این بازی راس ساعت 16:45 دقیقه سوت آغاز دیدار نهایی بین تیم‌های مهرام و پویان قم به صدا درخواهد آمد.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم با بیان اینکه ورود به سالن مسابقه برای عموم علاقمندان ورزش مهیج بسکتبال و خانواده‌های بازیکنان مانعی ندارد، ابراز کرد: رده‌بندی و فینال لیگ مینی بسکتبال باشگاه‌های قم نیز دیگر برنامه هیأت در روزهای پایانی سال به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تیم‌های حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های فصل 1396 لیگ مینی‌بسکتبال باشگاه‌های قم، در پایان اظهار کرد: این مرحله از رقابت‌ها برای تعیین تیم قهرمان بین تیم‌های مهتاب، پویان، مهرام و شهرداری روز پنجشنبه 24 اسفند ماه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcgzx93.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما