شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : 61282
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان منهای 60 و 84 کیلوگرم

2 کاراته‌کای قم به تیم ملی امید و بزرگسالان راه یافتند

قم نيوز : رئیس هیأت کاراته استان قم از درخشش دو تن از چهره‌های شاخص کاراته قم در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان ایران خبر داد.
2 کاراته‌کای قم به تیم ملی امید و بزرگسالان راه یافتند
2 کاراته‌کای قم به تیم ملی امید و بزرگسالان راه یافتند
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار  اظهار کرد: نفرات راه یافته به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کاراته امید و بزرگسالان ایران در حالی مشخص شدند که با اعلام نتایج پیکارهای انتخابی، خوشبختانه دو کاراته‌کای قم نیز در جمع آنها حضور دارند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کاراته امید و بزرگسالان به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و حمیدرضا نجاتی به همراه محمد شایگان به اردوی اصلی تیم‌های ملی راه پیدا کردند.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: پس از برگزاری پیکارهای انتخابی چهره نفرات راه یافته به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور پرقدرت در مسابقات 2018 قهرمانی آسیا مشخص شد و از قم کاراته‌کاهای اوزان منهای 60 و 84 کیلوگرم برگزیده شدند.

وی با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی بزرگسالان ایران، بیان کرد: این انتخابی در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به انجام رسید و در وزن منهای 60 کیلوگرم یکی از بهترین‌های کاراته قم یعنی محمد شایگان موفق به کسب مجوز حضور در تیم ملی شد.

برخوردار با اشاره به عملکرد شایگان در پیکارهای وزن منهای 60 کیلوگرم این انتخابی بیان کرد: محمد شایگان که امسال یکی از چهره‌های موفق در مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کاراته ایران نیز بود با کسب 6 برد و دو باخت به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی راه یافت.

وی سپس به نتایج انتخابی‌ها در تیم ملی رده سنی امید ایران اشاره و عنوان کرد: این انتخابی در اوزان منهای 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم برگزار شد و در وزن منهای 84 کیلوگرم حمیدرضا نجاتی دارنده دو مدال مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا به تیم ملی راه پیدا کرد.

رئیس هیأت کاراته استان قم اظهار کرد: در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم حمیدرضا نجاتی از بازیکنان مستعد و آینده‌دار کاراته قم با کسب دو برد به عنوان کاراته‌کای برتر انتخابی تیم ملی امید در این وزن شناخته شد، ‌ضمن اینکه سیدرضا خوشکلام از گیلان به عنوان نفر دوم به اردو راه یافت.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcirraq.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما