شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 61284
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان سمينار مربيان جودو بانوان ايران

نايب‌رئيس هیأت جودو قم يكي از 3 مربي برتر ايران شد

قم نيوز : نايب‌رئيس بانوان هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم به عنوان يكي از سه مربي برتر سال 1396 جودو زنان ايران معرفي شد.
نايب‌رئيس هیأت جودو قم يكي از 3 مربي برتر ايران شد
نايب‌رئيس هیأت جودو قم يكي از 3 مربي برتر ايران شد
به گزارش قم نیوز سیما شاهزاده که یکی از چهره‌های شناخته شده و شاخص جودو قم به شمار می‌رود که بعد از سال‌ها حضور در بخش حرفه‌ای این رشته و کسب افتخارات متعدد از میادین مختلف اکنون مسوولیت نایب‌رئیسی بانوان هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم را بر عهده دارد.

شاهزاده بعد از کسب مدال‌های متنوع طلا، نقره و برنز میادین مختلف داخلی اکنون علاوه بر مسوولیت در هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم یکی از مربیان شاخص و با دانش این رشته نیز به شمار می‌رود و جدیدترین موفقیت وی کسب عنوان یکی از سه مربی برتر جودو زنان ایران است.

وی که یکی از مربیان شرکت کنندگان در نخستین دوره سمینار مربیگری جودو بانوان کشور بود، بعد از پایان این سمینار از سوی نیلا کیامووا سرمربی خارجی تیم ملی جودو زنان ایران به عنوان مربی برتر معرفی شد و در این مراسم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

این در حالی است که سمینار مربیان بانوان جودو ایران به میزبانی هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان زنجان و در آکادمی جودو شهید بیگدلی این شهر با حضور بیش از 30 مربی منتخب کشور برگزار شد و سیما شاهزاده نایب‌رئیس هیأت قم یکی از شرکت کنندگان در آن بود

این دوره پیشرفته مربیگری با هدف دانش‌افزایی، ارتقا سطح فنی، کیفی و یکسان‌سازی سطح علمی مربیان کشور با تدریس سرمربی تیم ملی جودو بانوان ایران استاد نیلا کیامووا و با حضور محمدیان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش ایران برگزار شد.

با توجه به اطلاع رسانی کمیته مربیان بانوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، برگزاری این سمینار در پنج مرحله طراحی شده و هر مرحله به مدت دو روز در استان‌های داوطلب برگزار می‌شود، سمیناری که این مرحله آن با معرفی مربیان برتر کشور و حضور سیما شاهزاده مربی استان قم در جمع سه مربی برتر کشور به پایان رسید.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcayuni.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما