شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 61288
منبع : خبرگزاری مهر
به مناسبت روز زن؛

چهره‌های موفق تکواندوی قم در سال ۹۶ تجلیل شدند

قم نيوز : چهره‌های موفق تکواندوی قم در سال ۹۶ طی مراسمی به مناسبت روز زن مورد تجلیل قرار گرفتند.
چهره‌های موفق تکواندوی قم در سال ۹۶ تجلیل شدند
چهره‌های موفق تکواندوی قم در سال ۹۶ تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز مراسم تجلیل از فعالان عرصه تکواندو در قم برگزار شد و مربیان و چهره‌های موفق تکواندوی مردان و زنان قم در مراسمی که در خانه تکواندوی استان قم به انجام رسید مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم که روز جمعه ۱۸ اسفند در سالن شهیدان برجعلی زاده قم برگزار شد، از پدر و مادر شهیدان برجعلی‌زاده که خانه تکواندوی استان قم به نام این شهیدان است برای حضور در مراسم تقدیر دعوت به عمل آمد و این پدر و مادر شهید در میان قهرمانان و اهالی تکواندوی قم تجلیل شدند.

تقدیر از قهرمانان و مدال آوران تکواندوی قم در بخش پسران بخشی از این مراسم بود که مدال آوران قم و تکواندوکاران قمی که امسال در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها حضور داشتند توسط روح الله رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان قم و محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم مورد قدردانی قرار گرفتند.

بخش دیگر این مراسم تجلیل مربوط به تقدیر از فعالان و چهره‌های موفق تکواندوی بانوان قم بود به طوری که چهره‌هایی نظیر مریم فرهادی، طیبه سیمرغ، فرناز امینی و تنی چند از مربیان و چهره‌های اثربخش تکواندوی زنان قم توسط سیده لیلا عنبری مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان قم و فرشته کریمی مهر نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم تجلیل شدند.

محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم در حاشیه این مراسم در گفتگو با مهر اظهار کرد: تکواندوی قم سال پرکاری را پشت سر گذاشته است و ما به طور دائمی و هر هفته شاهد یک رویداد تکواندو در قم در بخش مردان یا زنان بوده‌ایم و بلافاصله پس از آغاز سال جدید نیز برنامه‌های سال ۹۷ تکواندوی قم کلید می‌خورد.

وی با اشاره به مقام زن و گرامیداشت فعالیت‌های زنان تکواندوکار در قم گفت: در بخش بانوان فعالیت‌های خوبی در قم صورت گرفته اما برای رسیدن به سطح استاندارد کشوری باید بیشتر تلاش کنیم و دانش مربیان ما باید به روز شود تا از دیگر استان‌ها عقب نمانیم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود: آمار تکواندوکاران قم با رشد خوبی مواجه بود و به ۴ هزار نفر رسیده و بخش قابل توجهی از این رقم را تکواندوکاران دختر تشکیل می‌دهند اما زمینه سازی برای شناسایی استعدادها از میان این دختران ورزشکار اقدامی است که با همیاری و بهره مندی مربیان ما از دانش روز و ایده‌های نو امکان پذیر است.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcevw8p.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما