شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 61300
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت فوتبال قم خبر داد؛

آغاز کار نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ مناطق کشور

قم نيوز : رئیس هیئت فوتبال استان قم از آغاز کار نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ مناطق کشور از امروز خبر داد.
آغاز کار نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ مناطق کشور
آغاز کار نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ مناطق کشور
به گزراش قم نیوز کریم بهرامی اظهار داشت: مسابقات فوتبال رده‌های سنی پایه کشور در دسته مناطق از هفته گذشته آغاز شده اما رقابت‌های گروه‌هایی که برخی نمایندگان قم در آن حضور دارند از امروز شنبه آغاز می‌شود به طوری که ۴ تیم از استان قم وارد چرخه مسابقات می‌شوند.

وی افزود: نمایندگان قم در رده‌های نونهالان زیر ۱۴ و ۱۵ سال تیم‌های سهیل، پیام و سیاه جامگان هستند که به میزبانی قم مسابقه خواهند داد و تیم فوتبال نوجوانان همای قم نیز راهی شیراز شده و مسابقات خود را از امروز شنبه در شیراز آغاز می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: در این بین فقط تیم هما در شهر دیگر یعنی شیراز بازی می‌کند و کار سختی در پیش دارد ضمن این که تیم فوتبال سیاه جامگان قم هم چندی پیش در مسابقات رده‌های پایه در رده سنی امید در لیگ مناطق شرکت کرد که همانند سال گذشته موفق به صعود به مرحله دوم نشد.

بهرامی بیان داشت: مسابقات تیم نوجوانان همای قم در شیراز به میزبانی تیم آذرخش المپیک شیراز برگزار می‌شود و تیم‌های سپاهان یاسوج، نفت و گاز گچساران و پیام پرواز اصفهان علاوه بر تیم آذرخش المپیک در این گروه قرار دارند و این مسابقات به‌صورت مجتمع و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره آموزش مربیگری دروازه بانی در قم عنوان کرد: این دوره آموزشی با تدریس جلال بشرزاد مدرس دروازه بانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و شرکت کنندگانی از استان قم و استان‌های دیگر به میزبانی قم در این دوره، آموزش می‌بینند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم در سال ۹۶ رویکردی آموزش محور در پیش گرفت و دوره‌های آموزشی و دانش افزایی قابل توجهی در قم برگزار شد و در بخش برگزاری رویدادها نیز تلاش بر این بود که مسابقات تمامی رده‌های سنی فوتبال و فوتسال قم در زمان مقرر برگزار شده و به پایان برسد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjytem.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما