شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 61301
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور گسترده مردم و مسؤولان

طرح مردمی استقبال از بهار با شعار «شهر بی زباله» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : طرح مردمی استقبال از بهار و پاکسازی طبیعت با شعار «شهر بی زباله» با حضور گسترده مردم و مسؤولان در قم برگزار می‌شود.
طرح مردمی استقبال از بهار با شعار «شهر بی زباله» در قم برگزار می‌شود
طرح مردمی استقبال از بهار با شعار «شهر بی زباله» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز همزمان با فرارسیدن ایام پایانی سال و آمادگی شهر مقدس قم برای میزبانی هرچه بهتر و شایسته‌تر از میهمانان نوروزی و زائران بارگاه مطهر کریمه اهل بیت(س)، طرح مردمی «استقبال از بهار» با حضور گسترده مردم و مسؤولان و علاقه مندان و حامیان محیط زیست در قم برگزار می‌شود.

در این طرح که با شعار «شهر بی زباله» و با حضور استاندار قم و همه مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی، جوانان و داوطلبان هلال احمر، دانش آموزان و دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، پیرامون بزرگراه امام علی(ع) که از مهم‌ترین مسیرهای عبور زائران و مسافران است، از زباله‌های رهاشده پاکسازی می‌شود.

مراسم آغاز این طرح مردمی که در راستای فرهنگسازی نریختن زباله در طبیعت انجام می‌شود، روز یکشنبه 20 اسفندماه از ساعت 7:30 صبح در پارکسوار شمالی (ابتدای بلوار زائر) برگزار خواهد شد و طی سه روز متوالی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، تمامی شهروندان و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست می‌توانند برای مشارکت در این طرح ارزشمند، رأس ساعت مقرر در پارکسوار شمالی حضور بهم رسانده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 137 شهرداری قم و شماره 1540 اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdca6eni.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما