شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 61302
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل باشگاه نادر شيمي قم:

تنگ‌نظري و حق كشي‌ها در بسكتبال ايران علني است

قم نيوز : مدير عامل باشگاه نادر شيمي قم از كناره‌گيري رسمي تيم بانوان اين باشگاه از مسابقات سوپر ليگ بسكتبال زنان ايران خبر داد و گفت: تنگ‌نظري و حق كشي‌ها در بسكتبال ايران علني است.
تنگ‌نظري و حق كشي‌ها در بسكتبال ايران علني است
تنگ‌نظري و حق كشي‌ها در بسكتبال ايران علني است
به گزارش قم نیوز باشگاه نادر شیمی که از باشگاه‌های شناخته شده ورزشی قم به شمار می‌رود و در سال‌های فعالیت فرهنگی ورزشی خود بیشتر در رشته بسکتبال سرمایه‌گذاری و تیم‌داری کرده و یکی از حامیان ورزش بانوان قم است، به دلیل برخی مشکلات از حضور در لیگ برتر بسکتبال ایران کناره‌گیری کرد، باشگاهی که از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان حامی مالی نمونه در ورزش تجلیل شد.

این باشگاه که توسط یکی از چهره‌های قدیمی بسکتبال قم یعنی محسن نادری به عنوان پیشکسوت رشته بسکتبال مدیریت می‌شود، بعد از چند سال دوری از سطح اول ورزش ایران در دهه 1390 بیشتر روی بسکتبال بانوان سرمایه‌گذاری کرد و حامی بانوان بسکتبالیست قم در لیگ‌های مختلف ایران بود.

این تیم دو سال متوالی در لیگ‌ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور یافت، سپس در لیگ دسته اول به میدان رفت و در فصل 1396 نماینده قم در مسابقات سوپر لیگ بانوان ایران بود که تا مرحله پلی‌آف پیش آمد اما در این مرحله با شکست برابر آرارات اصفهان از صعود به مرحله نهایی بازماند.

بعد از پایان بازی‌های تیم بانوان نادر شیمی قم در فصل 1396 سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران خبر عجیب و قریب انصراف این تیم از مسابقات سوپر لیگ از سوی مدیر عامل این باشگاه منتشر شد و محسن نادری راجع به این تصمیم اظهار کرد: نامه‌ای به رئیس فدراسیون بسکتبال نوشتیم و در آن به دکتر رامین طباطبایی به صراحت گفتیم که باشگاه نادر شیمی قم با توجه به تنگ‌نظری مداوم مسوولان سابق فدراسیون بسکتبال و حق‌کشی‌های علنی، از مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران انصراف داده و عطای تیم‌داری را به لقای آن بخشید.

مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم که تیمش امسال توانست با عبور از مرحله مقدماتی به جمع مدعیان قهرمانی سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور راه یابد، خاطرنشان کرد: امتیاز این باشگاه را به خانم فدایی واگذار کردیم و دیگر قصد هیچ‌گونه فعالیتی در لیگ برتر نداریم.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcb5fb0.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما