شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 61303
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی:

جلوی تکرار حواشی نظیر مراسم برج میلاد گرفته شود/برخی اشتباهات با عذرخواهی پاک نمی‌شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با اشاره به حاشیه های مراسم روز زن در حضور شهردار تهران گفت: در نظام ما که یک نظام اسلامی است باید مراقب باشیم که چنین اتفاقاتی نیفتد. اینکه عذرخواهی کرده‌اند کار خوبی است ولی بعضی از کارها در نامه عمل انسان ثبت می‌شود و با عذرخواهی پاک نمی‌شود.
جلوی تکرار حواشی نظیر مراسم برج میلاد گرفته شود/برخی اشتباهات با عذرخواهی پاک نمی‌شود
جلوی تکرار حواشی نظیر مراسم برج میلاد گرفته شود/برخی اشتباهات با عذرخواهی پاک نمی‌شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد شهید و کارکنان این مرکز در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: در جامعه بشریت هرگروهی ایجاد می‌شود احکامی برای آن‌ها لازم الاجرا است. یک گروه بسیار مهم گروه شهدا هستند که به فرمایشات ائمه اطهار گوش دادند و به میدان رفتند و جان خود را در راه دفاع از اسلام و مملکت خود فدا کردند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در رابطه با درجاتی که به شهدا داده می‌شود ادامه داد: خدا به شهدا درجاتی می‌دهد و برای ما تأسف است که به آن مقام‌ها نرسیده‌ایم؛ یکی از این درجات این است که هنوز نامشان در جامعه زنده است و مردم به آن‌ها احترام می‌گذارند و هنوز فراموش نشده‌اند.

این مرجع تقلید ادامه داد: شهدا بهترین هدیه که خون و جان خودشان است را تقدیم اسلام کردند.

وی با اشاره به داستانی از حضرت ابراهیم و آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: باید به این نکته اشاره کنم که ما امانت‌دار این شهدا هستیم و این افراد خون دادند و ما مسؤول جواب خون این شهدا هستیم که جان خود را دادند که دین حفظ شود واگر کاری کنیم که مخالف حرکت آنها باشد چگونه می‌خواهیم جواب خون آنها را بدهیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به حاشیه های مراسم روز زن در حضور شهردار تهران گفت: در نظام ما که یک نظام اسلامی است باید مراقب باشیم که چنین اتفاقاتی نیفتد. اینکه عذرخواهی کرده‌اند کار خوبی است ولی بعضی از کارها در نامه عمل انسان ثبت می‌شود و با عذرخواهی پاک نمی‌شود.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود که دیگر چنین اقداماتی تکرار نشود که موجب شرمندگی رهبر وامام زمان(عج) شود و امیدواریم که در آینده دیگر نظاره گر چنین حرکاتی نباشیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcc11qe.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما