شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 61306
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در مجموعه ورزشي جوادالائمه قم صورت مي‌‌گيرد

ميزباني سياه‌جامگان قم از بازي‌هاي ليگ فوتبال ايران

قم نيوز : بازي‌هاي مرحله مقدماتي فصل جديد ليگ فوتبال نونهالان باشگاه‌هاي كشور از امروز به ميزباني تيم فوتبال زير 14 سال باشگاه سياه‌جامگان قم برگزار مي‌شود.
ميزباني سياه‌جامگان قم از بازي‌هاي ليگ فوتبال ايران
ميزباني سياه‌جامگان قم از بازي‌هاي ليگ فوتبال ايران
به گزارش قم نیوز از امروز چهار نماینده فوتبال قم متشکل از استعدادها و نخبه‌های این رشته پرمخاطب به نام تیم‌های پیام، سیاه‌جامگان، همای سعادت و سهیل در رده‌های سنی مختلف لیگ‌های پایه فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی نونهالان و نوجوانان به میدان می‌روند.

نکته جالب توجه این است که استان قم از امروز به شکل همزمان میزبان بازی‌های دو گروه از لیگ‌های پایه فوتبال باشگاه‌های ایران است، یکی از گروه‌ها به میزبانی تیم زیر 15 سال سهیل قم و دیگر گروه به میزبانی تیم فوتبال نونهالان باشگاه سیاه‌جامگان قم برگزار می‌شود.

از امروز آکادمی فوتبال سیاه‌جامگان قم میزبان مسابقات مناطق باشگاه‌های کشور در گروه چهارم مقدماتی رده سنی نونهالان زیر 14 سال است، بازی‌هایی که با حضور تیم‌های سیاه‌جامگان قم، استقلال نوین شهرکرد، جاوید کاشان، کیا تهران، پارسه لردگان و پیام قم به انجام می‌رسد.

تیم نونهالان زیر ۱۴ سال سیاه‌جامگان برای حضور موفق در این بازی‌ها و استفاده از فرصت میزبانی به منظور کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ مناطق فوتبال باشگاه‌های کشور علاوه بر تمرینات منظم در چند مسابقه تدارکاتی نیز به میدان رفته است.

فوتبالیست‌های مستعد تیم زیر 14 سال سیاه‌جامگان قم با تیم زیر 15 سال این باشگاه و سایپا تهران دو بازی تدارکاتی داشته‌اند و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جواد الائمه قم که از امروز میزبان رقبای این تیم است، تمرینات متنوع خود را انجام داده و آشنایی کاملی با این زمین دارند.

رقابت‌ تیم‌های حاضر در این گروه از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ فوتبال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای به مدت چهار روز در قم برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم گروه به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvmdv.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مصطفی اخوت
ماشالا پارسه لردگان