شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 61324
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در استان، غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم
وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر، در برخی مناطق بارش پراکنده، وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک است.

وی با بیان اینکه  امروز حداقل و حداکثر دمای قم 14 درجه و 30 درجه است ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه ، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 10 درجه و 24 درجه است، افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی آب و هوای فردای استان قم را قسمتی ابری دانست و تصریح کرد: در آن روز به تدریج شاهد افزایش ابر در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان خواهیم بود، روز دوشنبه هم آب و هوای استان قم صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، همچنین در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان به ترتیب 11 درجه و 26 درجه پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 14 درجه و 30 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 10 درجه و شهر قم با 30 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjmdv.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما