يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 61335
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

نايب‌قهرماني پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات كشوري

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از موفقيت چهره مستعد و آينده‌دار پينگ‌پنگ قم در كسب مقام نايب‌قهرماني رقابت‌هاي كشوري خبر داد.
نايب‌قهرماني پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات كشوري
نايب‌قهرماني پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات كشوري
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: چهره موفق و مدال‌آور تنیس روی‌میز قم در مسابقات کشوری این رشته سیدعلی سجادیان است که به عنوان یکی از نخبه‌های این رشته از رده‌های سنی پایه پیشرفت خود را آغاز کرده و در آینده‌ای نزدیک از وی در میادین مهم داخلی و بین‌المللی بیشتر خواهیم شنید.

وی ادامه داد: سجادیان به واسطه تمرینات منظم و همت و پشتکار خوب خود، خیلی خوب در این رشته پیشرفت کرده و به نمایندگی از هیأت تنیس روی‌میز استان قم در مسابقاتی به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و محیط زیست به میدان رفت و روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی هیأت تنیس روی‌میز شهرستان دهلران به انجام رسید و تعداد 25 پینگ‌پنگ باز شرکت کننده در آن در رده سنی آزاد برای به دست آوردن عناوین برتر جدالی نزدیک و حساس داشتند.

وی خاطرنشان کرد: نماینده شایسته هیأت تنیس روی‌میز قم برای رفتن روی یکی از سکوهای برتر با حریفانی از شهرهای دهلران، ایلام، شوش دانیال و پل دختر به رقابت پرداخت و سیدعلی سجادیان از قم به عنوان نفر سوم مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به میدان رفت.

عموئیان با اشاره به عملکرد سجادیان در این رقابت‌ها، ابراز کرد: پینگ‌پنگ شایسته قم در این رقابت‌ها که مرحله مقدماتی آن در هفت گروه سه نفره و یک گروه چهار نفری به انجام رسید، عملکرد خوبی داشت و به عنوان یکی از دو نفر برتر مجوز صعود به مرحله حذفی را کسب کرد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: سجادیان با عبور از مراحل مقدماتی، حذفی و نیمه نهایی به فینال رسید و در این مسابقه به مصاف سعید نصری از ایلام رفت که نتیجه به نفع حریف رقم خورد و نماینده هیأت تنیس روی‌میز استان قم روی سکوی نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد تا یکی از ستاره‌های این دوره لقب بگیرد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdchmxn-.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما