دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : 61397
منبع : خبرگزاری فارس
سید مهدی صادقی در جلسه آموزش و پرورش استان قم گفت:

استاندار قم: برنامه ریزی برای کاهش خطرهای ناشی از چهارشنبه سوری در قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: برای کاهش خطرهای ناشی از چهارشنبه سوری تدابیر لازم را اندیشیدیم تا شاهد مشکلی در این زمینه در استان نباشیم.
برنامه ریزی برای کاهش خطرهای ناشی از چهارشنبه سوری در قم
برنامه ریزی برای کاهش خطرهای ناشی از چهارشنبه سوری در قم
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به نقش تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: این اداره کل در آموزش و تربیت دانش آموزان نقش دارد و به هر اندازه که به ارتقای آموزش و پرورش کمک کنیم، به نفع آینده کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: باید در حد عالی هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مختلف را در زمینه اجرای طرح نماد در استان قم شاهد باشیم تا نتایج لازم را کسب کنیم.

استاندار قم افزود: امکانات مورد نیاز برای تجهیز تیم مداخله در بحران و هویت‌های روانی اجتماعی دانش آموزان هزینه زیادی دارد، اما با این وجود برای جذب اعتبارات مورد نیاز آن از طریق اعتبارات استانی تلاش می‌کنم.

صادقی با اشاره به لزوم حمایت از نخبگان استان قم اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از نخبگان تلاش کنند.

وی ادامه داد: برای کاهش خطرهای ناشی از چهارشنبه سوری تدابیر لازم را اندیشیدیم تا شاهد مشکلی در این زمینه در استان قم نباشیم.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: همه موارد خوب از بخش آموزش و پرورش سرچشمه می‌گیرد و شکل گرفتن شخصیت دانش آموزان در این بخش است، باید به صورت ویژه به بخش آموزش و پرورش کمک کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfemdv.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما