دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 61399
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله سعیدی: دولت از کمک‌های مردمی در کرمانشاه بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد

قم نيوز : امام جمعه قم با بیان اینکه دولت باید از کمک‌های مردمی در کرمانشاه بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد، گفت: شیوه توزیع و مدیریت کالاهای ارسالی به کرمانشاه باید مورد توجه قرار گیرد تا کمترین مشکلی برای مردم رخ ندهد.
دولت از کمک‌های مردمی در کرمانشاه بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد
دولت از کمک‌های مردمی در کرمانشاه بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی عصر امروز در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، با تاکید بر اینکه بلاهای طبیعی آزمونی برای مردم، مسئولان و آسیب‌دیدگان است، اظهار کرد: در هنگام زلزله در فردی رسالت مشخصی دارد که باید به آن رسالت عمل کند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در رفع مشکلات مردم زلزله زده نباید فراموش شود، اضافه کرد: در ابتدای زلزله کرمانشاه همگان نسبت به کمک به مردم اهتمام جدی داشتند اما این اهتمام اکنون کم رنگ‌تر شده است.

امام جمعه قم از دقت مردم نسبت به عملکرد مسؤولان یاد کرد و گفت: اگر مردم مشاهده کنند که کمک‌های آن‌ها به شیوه درست میان مردم زلزله‌زده توزیع می‌شود و رفاه زلزله‌زدگان درحال افزایش است همچنان به مشارکت‌های خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه دولت باید از کمک‌های مردمی در کرمانشاه بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد، تصریح کرد: شیوه توزیع و مدیریت کالاهای ارسالی به کرمانشاه باید مورد توجه قرار گیرد تا کمترین مشکلی برای مردم رخ ندهد.

سعیدی با تاکید بر اینکه مردم باید نسبت به اهمیت حرکت‌های منسجم آگاه شوند، مطرح کرد: مدیریت باید در اختیار افراد دلسوز باشد تا این افراد در برخورد با مردم زلزله‌زده سعه‌صدر داشته باشند و با تدبیر لازم برای رفع مشکلات اقدام کنند.

وی از مسؤولان به عنوان نمایندگان رهبری و نظام اسلامی یاد کرد و گفت: مردم باید وحدت و هماهنگی میان مسؤولان را مشاهده کنند و عملکرد درست مسؤولان است که می‌تواند سبب افزایش اعتماد مردم نسبت به نظام شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwxn-.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما