دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 61403
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

استارت نخستین دوره لیگ کشتی آزاد در قم / 5 كشتي‌گير قم در تيم‌هاي ملي

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از استارت برگزاري نخستين دوره مسابقات باشگاهي ليگ كشتي آزاد با حضور ۱۹ تیم در قم خبر داد.
استارت نخستین دوره لیگ کشتی آزاد در قم / 5 كشتي‌گير قم در تيم‌هاي ملي
استارت نخستین دوره لیگ کشتی آزاد در قم / 5 كشتي‌گير قم در تيم‌هاي ملي
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار کرد: برای نخستین‌بار در کشتی استان قم لیگ رشته آزاد در دو رده سنی پایه شامل خردسالان و نونهالان برگزار می‌شود و با مهلتی که برای ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به شرکت در این مسابقات در نظر گرفته شد، در مجموع ۱۹ اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه قم برگزار می‌شود، اضافه کرد: دیدارهای هفته آغازین لیگ باشگاه‌های کشتی آزاد قم با نام زنده‌یاد عباس بیطرفان نامگذاری شد و با برگزاری ۸۰ رقابت به میزبانی خانه کشتی به انجام رسید.

رئیس هیأت کشتی استان قم بیان کرد: این دوره از مسابقات طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته مسابقات هیأت کشتی، جمعه هر هفته برگزار می‌شود  و با احتساب تیم‌های شرکت کننده در این لیگ، رقابت تیم‌ها برای تعیین قهرمان تا سال آینده به طول خواهد انجامید.

وی خاطرنشان کرد: با ثبت نام به عمل آمده از تیم‌های متقاضی شرکت در نخستین دوره مسابقات لیگ استانی کشتی آزاد باشگاه‌های قم، در رده سنی خردسالان تعداد ۱۰ تیم برای کسب عناوین برتر رقابت می‌کنند و در رقابت‌های رده سنی نونهالان نیز شاهد پیکار ۹ تیم هستیم.

وزیری تصریح کرد: بیشتر افتخارات کشتی قم سهم کشتی‌گیران رشته فرنگی بوده اما هیچ‌گاه از توجه به رشته آزاد غافل نشده‌ایم، ضمن اینکه مربیان بسیار خوب و با دانشی در کشتی آزاد داریم که با بهره‌گیری از دانش و تجربه آنها کار استعدادیابی و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه برای رونق رشته آزاد انجام می‌شود.

وی در پایان به حضور کشتی‌گیران قم در تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2018 اشاره و اظهار کرد: در تیم ملی نوجوانان امیر عبدی، در تیم ملی جوانان علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی و در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان هادی علیزاده‌پورنیا و علی‌اکبر حیدری نمایندگان قم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcdso09.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما