دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 61412
منبع : خبرگزاری مهر
با شکست در تبریز؛

تیم فوتبال صبای قم یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد

قم نيوز : تیم فوتبال صبای قم در ادامه لیگ دسته اول با شکستی که در تبریز متحمل شد اکنون یک گام دیگر به سقوط به دسته دوم نزدیک تر شده است.
تیم فوتبال صبای قم یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد
تیم فوتبال صبای قم یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد
به گزارش قم نیوز شنیدن خبر شکست‌های تیم فوتبال صبای قم این روزها دیگر کسی را متعجب نمی‌کند و در قم، همه برای شنیدن خبر نهایی سقوط صبای قم به دسته دوم آماده شده‌اند و این صفحه تاریک دیگری در دوران حیات صبا است و این تیم را به سوی قهقرا و نابودی سوق می‌کند.

صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال در تبریز ۳ بر یک برابر شهرداری این شهر شکست خورد و در روزی که کاپیتان جهانگیر عسگری تنها گل صبا را به ثمر رساند صبا برای هفدهمین بار در این فصل بازنده شد و همچنان در رده ماقبل آخر جدول جاخوش کرد.

با این شکست اکنون وضعیت صبا در جدول به گونه‌ای است که پیش‌بینی می‌شود سقوط صبا به دسته دوم در هفته بیست و هشتم یا بیست و نهم قطعی شود و بازی‌های صبا تا پایان لیگ یعنی هفته سی و چهارم جنبه تشریفاتی پیدا کند.

صبا که امسال از ابتدای لیگ تاکنون بارها توسط افراد و حامیان مالی مختلف دست به دست شده است متولی و سرپرستی ندارد و به درستی مشخص نیست امور آن چگونه پیش می‌رود و با سقوط این تیم به دسته پایین‌تر، صبا در آستانه نابودی مطلق قرار می‌گیرد.

باشگاهی که ۲۴ میلیارد تومان بدهی دارد و بر این بدهی افزوده هم می‌شود با سقوط به دسته دوم در مرز ورشکستگی قرار می‌گیرد و در این شرایط تمامی طلبکاران آن باید قید پول خود را بزنند و این پایان غم انگیزی بر تیمی فاقد ریشه و انتقالی است.

این بدهی بیشترین ضربه را به صبای ۹۶ زد به طوری که بسته شدن پنجره نقل و انتقالات صبای قم در نیم فصل به دلیل بدهی را در پی داشت و به این ترتیب صبا نتوانست در نیم فصل دست به بازسازی و تقویت خود بزند و در نهایت به زودی راهی دسته دوم می‌شود و اگر برای آن فکری عاجل نشود همانند پاس همدان به دسته سوم سقوط می‌کند.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdxo09.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما