دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 61413
منبع : خبرگزاری تسنیم

پیست موتورسواری مجموعه یادگار امام استاندارد‌سازی می‌شود

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از استانداردسازی پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی مجموعه ورزشی یادگار امام خبر داد.
پیست موتورسواری مجموعه یادگار امام استاندارد‌سازی می‌شود
پیست موتورسواری مجموعه یادگار امام استاندارد‌سازی می‌شود
به گزارش قم نیوز حسن عابدی در مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم که با حضور صیدانلو رئیس این فدراسیون ورزشی به انجام رسید اظهارداشت: با توجه به شرایط فعلی که پیست موتورسواری مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) دارا است، اداره کل ورزش و جوانان آمادگی استانداردسازی این پیست را دارد و اعتبار لازم برای استانداردسازی پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی مجموعه ورزشی یادگار امام تخصیص داده‌شده است تا مشکلات ورزشکاران این رشته برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خطاب به سید کاظم صالحی رئیس منتخب این مجمع گفت: از ظرفیت دیگر نامزدهای حاضر در این مجمع استفاده کند تا در آینده توسعه این رشته را در استان قم شاهد باشیم.

وی با تأکید بر حضور حامیان مالی در این رشته بیان کرد: حضور حامیان مالی می‌تواند تأثیر جدی‌تری بر روی پیشرفت هیئت شما بگذارد و باید رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی در بخش‌های تابعه نیز فعال شود.

عابدی افزود: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان شرایط ویژه‌ای نسبت به سایر رشته‌ها دارد و باید به‌گونه‌ای در این رشته فعالیت کرد که حمایت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها را دارا باشیم.

وی با انتقاد از آمار اندک بیمه‌شدگان این هیئت تصریح کرد: هم‌اکنون آماری که در اختیار اداره کل قرار گرفته 145 بیمه ورزشی است در صورتی‌که تعداد موتورسواران قم بیش از این‌ها است، وظیفه هیئت ساماندهی تمامی ورزشکاران این رشته است.

انتهای ‌پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcexe8p.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما