دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 61438
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كبدي استان قم خبر داد

انتخاب كبدي‌كار قم براي اعزام به رقابت‌هاي جهاني

نقره يارجان‌علي از آسيا
قم نيوز : دبير هیأت كبدي استان قم از انتاخب كبدي‌كار قم براي عضويت در تيم اعزامي ايران به پيكارهاي 2018 سركل كبدي قهرماني جهان خبر داد.
انتخاب كبدي‌كار قم براي اعزام به رقابت‌هاي جهاني / نقره يارجان‌علي از آسيا
انتخاب كبدي‌كار قم براي اعزام به رقابت‌هاي جهاني / نقره يارجان‌علي از آسيا
به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کبدی از امروز اردوی آماده‌سازی تیم ملی سرکل کبدی ایران به منظور کسب آمادگی برای حضور موفق در مسابقات 2018 قهرمانی جهان آغاز شد.

وی ادامه داد: هدایت تیم ملی سرکل کبدی ایران را مجید بهرامی بر عهده دارد و سرمربی تیم ملی برای اعزام تیم کشورمان به رقابت‌های جهانی تعداد 21 بازیکن را به اردوی تدارکاتی تیم ملی سرکل کبدی دعوت کرد تا این تیم در شهرستان اهر آذربایجان شرقی تمرینات خود را برگزار کند.

دبیر هیأت کبدی استان قم با بیان اینکه کشور استرالیا در سال آینده مسابقات قهرمانی سرکل کبدی جهان را میزبانی می‌کند، افزود: این نخستین مرحله اردوی تیم ملی سرکل کبدی ایران اعزامی به رقابت‌های جهانی است که تا 29 اسفند ماه در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور داوود یارجان‌علی به نمایندگی از قم در اردوی تیم ملی سرکل کبدی ایران، ابراز کرد: دیگر نفرات دعوت شده به این اردو امیر دهقانی، حمید زیرکی، بهنام خبازی، پیمان اسکندریان، محمد عطازاده، فرشاد کاسبی، محمد مقدسی، علی صفری، سیامک اسکوئیان، علی حجازی، احمد میرزاپور، شایان ندافی، بهنام جاویدی، مجتبی شادکام، مصطفی صادقی، مصطفی فهیمی، پیمان چراغی، عادل کرمی، آرمان عباسی و محمد فرجی هستند.

رجایی در ادامه به موفقیت کبدی‌کار قم در پیکارهای جام باشگاه‌های آسیا اشاره و بیان کرد: داوود یارجان‌علی در ترکیب تیم شهرداری تبریز به نمایندگی از ایران راهی این رقابت‌ها شد و در نهایت با این تیم روی سکوی دوم ایستاد تا نایب‌قهرمانی سال 2018 باشگاه‌های قاره کهن را بین 10 تیم حاضر در این رقابت‌ها به میزبانی لاهور کشور پاکستان جشن بگیرد.

وی یاد آور شد: مسابقه این جام باشگاه‌های آسیا بین تیم شهردای تبریز و ایر فورث با برتری 32 بر 20 حریف به پایان رسید و یارجان‌علی آخرین موفقیت برون‌مرزی کبدی قم را در سال 1396 رقم زد تا به واسطه عملکرد خوب خود در این پیکارها یکی از اعضای تیم اعزامی به پیکارهای جهانی استرالیا نیز انتخاب شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwab0.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما