چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 61542
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم:

پرونده مسابقات سال 96 در قم بسته شد

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از بسته شدن پرونده رقابت‌هاي استاني اين رشته در سال 96 و پيشرفت اين رشته ورزشي خبر داد.
پرونده مسابقات سال 96 در قم بسته شد
پرونده مسابقات سال 96 در قم بسته شد
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: به لطف خدا در سال 1396 مسابقات بسکتبال بانوان باشگاه‌های قم در رده آزاد و در قالب لیگ‌های دسته اول و دوم به انجام رسید و در رده‌های سنی پایه نیز رقابت‌هایی جذاب و با کیفیت در سطوح میکرو بسکتبال، مینی‌بسکتبال و لیگ نوجوانان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در سالن ورزشی بوستان نرگس قم و در مدت هفت هفته با حضور تیم‌های نرگس، رضائیان، مریم، ام‌کلثوم، خلیج‌فارس و ایثار برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده برای کسب عناوین برتر به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برترین‌ها مشخص شوند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم افزود: در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال بانوان دسته‌جات آزاد باشگاه‌های قم چهار تیم نرگس (الف)، نرگس (ب)، رضائیان و خلیج‌فارس به رقابت پرداختند و در لیگ دسته دوم شاهد رقابت هفت تیم نرگس (الف)، نرگس (ب)، رضائیان، مریم (الف)، مریم (ب)، ام‌کلثوم و خلیج‌فارس بودیم.

وی یاد آور شد: مسابقات رده سنی نوجوانان بسکتبال دختران قم با حضور چهار تیم نرگس، رضائیان، مریم و ام‌کلثوم به انجام رسید، چهار تیم نرگس، مریم، رضائیان و خلیج‌فارس در لیگ مینی‌بسکتبال به رقابت پرداختند و سه تیم نرگس، ام‌کلثوم و ایثار در رده میکرو بسکتبال مسابقه دادند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم با بیان اینکه این رشته از نظر امکانات، فضای اختصاصی و حامی مالی با محدودیت‌های زیادی مواجه است، ابراز کرد: افتخار ما این است که در دوره‌ای فعالیت می‌کنیم که بیش از پیش بسکتبال در حال پیشرفت قرار دارد و بالا رفتن سطح کمی و کیفی مسابقات از هیچ کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه به تیم‌های سکونشین مسابقات مینی‌بسکتبال بانوان جام فجر در قم اشاره و بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های ام‌کلثوم، مریم و نرگس اول تا سوم شدند و در لیگ دسته اول بسکتبال زنان قم بعد از 6 هفته رقابت تیم‌های نرگس (الف)، رضائیان و نرگس (ب) رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

سخایی افزود: بعد از 6 هفته رقابت چهره تیم‌های برتر لیگ بسکتبال نوجوانان دختر قم نیز مشخص شد و تیم‌های نرگس، رضائیان و مریم در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند، ضمن اینکه تیم‌های نرگس، ام‌کلثوم و ایثار در مسابقات میکرو بسکتبال به مقام‌های اول تا سوم رسیدند

وی در پایان اظهار کرد: در پایان رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته دوم بانوان باشگاه‌های قم نیز تیم‌های نرگس (د)، نرگس (ج) و خلیج‌فارس به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند، در حالی که میزبان این رقابت‌ها سالن ورزشی نرجس بود و بدین‌ترتیب پرونده رقابت‌های استانی در سال 1396 بسته شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdchimn-.23nzkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما