پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۵
کد مطلب : 61568
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: مديران دستگاه‌ها با جديت و ريسك پذيري پيگير مشكلات مردم باشند

قم نيوز : استاندار قم با تأكيد بر اهميت حل مشكلات در جامعه گفت: مديران دستگاه‌هاي دولتي استان بايد با جديت و ريسك پذيري بيشتري، پيگير مشكلات و مطالبات مردم باشند.
مديران دستگاه‌ها با جديت و ريسك پذيري پيگير مشكلات مردم باشند
مديران دستگاه‌ها با جديت و ريسك پذيري پيگير مشكلات مردم باشند
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه کمیسیون طرح‌های غیر کشاورزی استان با اشاره به سیاست‌های دولت در زمینه سرعت بخشی به حل مشکلات کشور اظهار کرد: پیگیری سریع مشکلات و پاسخگویی در برابر مطالبات مردم، مهم ترین وظیفه مدیران دستگاه‌ها است.
وی با تأکید بر لزوم تلاش و برنامه ریزی در مسیر حل کارهای بر زمین مانده در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: عدم انجام کار و اجرایی نشدن مصوبات جلسات به هر عذر و دلیلی، قصوری است که باید جوابگوی آن بود.
استاندار قم با بیان اینکه حل مشکل مردم بر هر امر دیگری اولی‌تر است تصریح کرد: باید در چارچوب قانون به دنبال انجام صحیح وظایف و تعهدات کاری خود باشیم.
صادقی خدمت به مردم و گره گشایی از موانع و معضلات را فلسفه اصلی خدمت در ادارات عنوان کرد و گفت: همه ما برای کار آمده‌ایم و طبق قانون هم باید به شکل شایسته ای کارها و وظایف محوله را انجام دهیم.
وی همچنین بر لزوم  تسریع در حل مشکلات جامعه تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی استان باید با جدیت و ریسک پذیری بیشتری، پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند.
در این جلسه واگذاری 99 هکتار زمین در دهستان محروم قنوات و در جوار  بزرگراه قم - گرمسار برای احداث شهرک صنعتی مرواردید گوهر ایرانیان مطرح و به تصویب رسید.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfctdv.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما