سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 61813
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه چهارم مقدماتي

پيام قم به دور دوم فوتبال زير 15 سال ايران راه يافت

قم نيوز : تيم فوتبال پيام قم با كسب امتيازات لازم موفق به كسب مجوز صعود از مرحله مقدماتي رقابت‌هاي ليگ فوتبال زير 15 سال پسران باشگاه‌هاي كشور شد.
پيام قم به دور دوم فوتبال زير 15 سال ايران راه يافت
پيام قم به دور دوم فوتبال زير 15 سال ايران راه يافت
به گزارش قم نیوز در حالی که شهر قم میزبان بازی‌های گروه چهارم از مرحله مقدماتی مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ فوتبال نونهالان زیر 15 سال باشگاه‌های کشور بود، گروهی که در آن دو تیم از قم و نمایندگان شهرهای اراک، اصفهان و همدان حضور داشتند.

در این گروه تیم‌های سهیل و پیام نمایندگان فوتبال استان قم بودند و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم سهیل مسوولیت میزبانی از سایر تیم‌ها را بر عهده داشت و با تیم‌های ارقام تراشه اراک، پیام قم، هیات اصفهان و شهرداری همدان به رقابت پرداخت.

با برگزاری جلسه هماهنگی بین مسوولان برگزاری این رقابت‌ها شامل نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با نمایندگان تیم‌های شرکت کننده و هیات فوتبال استان قم، این بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و با صعود نماینده‌های اصفهان و قم تمام شد.

در روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های همشهری پیام و سهیل قم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پیام با نتیجه دو بر یک به برتری رسید، ضمن اینکه تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در جدال با ارقام تراشه اراک در مسابقه‌ای که چهار گل داشت با تساوی دو بر دو متوقف شد.

در روز دوم تیم سپاهان اصفهان با دو گل پیام قم را شکست داد و ارقام تراشه اراک با نتیجه دو ریک از سد سهیل قم عبور کرد، ضمن اینکه در روز سوم تیم پیام قم با یک گل برابر ارقام تراشه اراک صاحب برتری شد و سپاهان اصفهان با نتیجه پنج بر یک از سد سهیل قم گذشت.

در این گروه قرار بود تیم شهرداری همدان نیز حضور داشته باشد اما این تیم از بازی‌ها انصراف داد و در رده‌بندی نهایی تیم سپاهان با کسب هفت امتیاز در صدر ایستاد و تیم پیام قم با 6 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت تا نمایندگان قم و اصفهان راهی مرحله دوم شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipvaq.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما