شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۴
کد مطلب : 61908
منبع : خبرگزاری فارس
عصر امروز صورت گرفت

بازدید اعضای شورای شهر قم از روند خدمات‌رسانی نوروزی شهرداری

قم نيوز : برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در بوستان‌ها و ستادهای شهرداری از روند خدمات‌رسانی نوروزی بازدید کردند.
بازدید اعضای شورای شهر قم از روند خدمات‌رسانی نوروزی شهرداری
بازدید اعضای شورای شهر قم از روند خدمات‌رسانی نوروزی شهرداری
به گزارش قم نيوز علیرضا احمدی نایب رئیس شورای عالی استان‌ها و عضو شورای شهر قم، به همراه محمود مسگری سخنگوی شورا و زین‌العابدین قراچورلو عصر امروز با حضور در محل بوستان‌های شهری و برخی ستادهای اطلاع رسانی و راهنمای زائرین شهرداری قم از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفتند.

بازدید از ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین منطقه یک، دو، سه و چهار، بوستان فدک و بوستان امام رضا(ع) از جمله برنامه‌‌های اعضای شورای شهر قم در بازدید از این بوستان‌ها بود.

شهرداری قم امسال 6 بوستان به همراه پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران را برای پذیرایی از زائرین و مسافرین و ارائه خدمات اسکان اضطراری آماده کرده است.

توزیع بیش از 100 هزار بروشور و نقشه اطلاع‌رسانی شهر قم، اکران بنرهای اطلاع‌رسانی و راهنمای مسیر، افزایش ستادهای اطلاع‌رسانی از هشت مورد به 15 مورد در ورودی‌ها و مناطق مختلف شهر و... از جمله برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز بوده است.

علیرضا احمدی در حاشیه این بازدیدها خدمات شهرداری در زمینه ستادهای نوروزی را قابل تقدیر خواند و تصریح کرد: البته مشکلاتی نیز وجود دارد که باید به سرعت احصا و برطرف شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjn09.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما