يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 61928
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

اختصاص سالن‌های ورزشی قم برای اسکان مسافران نوروز 97

قم نيوز : معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص سالن‌های ورزشی این شهر برای اسکان مسافران نوروزی و زائران کریمه اهل بیت (س) در نوروز 97 خبر داد.
اختصاص سالن‌های ورزشی قم برای اسکان مسافران نوروز 97
اختصاص سالن‌های ورزشی قم برای اسکان مسافران نوروز 97
به گزارش قم نيوز حسین رضایی امروز اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم یکی از ادارات عضو ستاد خدمات رسانی به مسافران نوروزی و زائران کریمه اهل بیت (س) در تعطیلات سال 1397 است و بر همین اساس به هموطنان عزیز مسافر در قم خدمات رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: این اداره کل چهار سالن ورزشی مجهز خود در دو منطقه شهر را برای ایام نوروز اختصاص داده و در این اماکن امکانات مختلف پیش‌بینی شده است و از تمامی هموطنانی که در تعطیلات به قم سفر می‌کنند در حد امکان برای رفاه و آسایش آنها میزبانی خواهد کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: سه مکان در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم یعنی مجموعه شهید جعفر حیدریان در مرکز شهر قم واقع در بلوار محمد امین (ص) قرار دارند و یک مکان نیز در ورودی شهر قم واقع در میدان آزادگان از مسافران پذیرایی می‌کند.

وی یاد آور شد: سالن دو هزار نفری، سالن شهید محمود رضائیان و خوابگاه زنده‌یاد سلطانی‌نژاد واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان و سالن شهید طاهریان در میدان آزادگان به منظور رفاه مسافران نوروزی شهر کریمه اهل بیت (س) در ایام نوروز امسال مهیای پذیرایی و اسکان آماده شده‌اند.

رضایی اضافه کرد: دیگر امکان ورزشی شهر مقدس قم نیز در صورت نیاز آماده خدمات‌رسانی به مسافران و زائران نوروزی است، ضمن اینکه فعالیت‌های ورزشی همگانی نیز در سایر اماکن ورزشی قم برای تمامی علاقمندان به ورزش امکان‌پذیر و در جریان است.

وی در پایان اظهار کرد: سال 1397 به دلیل اینکه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را در پیش داریم برای ورزش قم بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و مدیر کل ورزش و جوانان در کنار دیگر همکاران من در ستاد ویژه این بازی‌ها به حمایت ویژه از ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه این بازی‌ها می‌پردازند تا ان‌شاءالله سال خوبی در ورزش استان قم داشته باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfc1dv.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما