يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 61936
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد

وقوع پدیده گرد و خاک در قم

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد پدیده گرد و خاک و وزش باد شدید در استان خواهیم بود.
وقوع پدیده گرد و خاک در قم
وقوع پدیده گرد و خاک در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز شنبه آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری، در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و اواخر وقت وزش باد شدید و گرد و خاک بود.

وی با بیان اینکه روز شنبه حداقل و حداکثر دمای قم 9 درجه و 33 درجه است، ادامه داد: در روز شنبه جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی 55 تا 70 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، روز یکشنبه حداقل و حداکثر دما در قم 16 درجه و 33 درجه است.

قاضی با بیان اینکه امروز آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری و در بیشتر ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک است، گفت: در روز دوشنبه آب و هوای استان قم کمی تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک است.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 12 درجه و 31 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepo8p.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما