يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 61937
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم خبر داد

8 کشتی‌گیر قم در کمین سهمیه‌های آسیایی و جهانی سال 97

قم نيوز : نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: هشت کشتی‌گیر قم در کمین سهمیه اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی سال 1397 در اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی شرکت می‌کنند.
8 کشتی‌گیر قم در کمین سهمیه‌های آسیایی و جهانی سال 97
8 کشتی‌گیر قم در کمین سهمیه‌های آسیایی و جهانی سال 97

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم خبر داد
8 کشتی‌گیر قم در کمین سهمیه‌های آسیایی و جهانی سال 97
نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: هشت کشتی‌گیر قم در کمین سهمیه اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی سال 1397 در اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی شرکت می‌کنند.

به گزارش قم نیوز احمد رضایی امروز اظهار کرد: از سوی فدراسیون کشتی اسامی نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران در رده‌های سنی مختلف در حالی اعلام شد که خوشبختانه از استان قم نیز هشت کشتی‌گیر در جمع دعوت شده‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به دعوت از یک آزادکار و هفت فرنگی‌کار قم برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی، اضافه کرد: این نفرات در رده‌های سنی پایه برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی 2018 و در رده سنی بزرگسالان برای کسب مجوز حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، جام جهانی و مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده‌اند.

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: بازی‌های آسیایی 2018 شهریور و مهرماه امسال در اندونزی به انجام می‌رسد، ضمن اینکه مسابقات قهرمانی جهان در کشور مجارستان برگزار می‌شود، در رده‌های سنی پایه نیز نام میزبان‌ها مشخص شده و امیدواریم بیشترین سهمیه را در تیم‌های ملی داشته باشیم.

وی افزود: در رشته کشتی فرنگی و در اردوی تیم ملی نوجوانان مهدی قربانی در وزن 55 کیلوگرم، در اردوی تیم ملی جوانان علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم و محمدجواد رضایی در وزن 77 کیلوگرم و در تیم ملی بزرگسالان هادی علیزاده‌پورنیا در وزن 77 کیلوگرم به همراه مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم، علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم و علی قیطاسی در وزن 87 کیلوگرم شانس کسب سهمیه اعزام به میادین برون‌مرزی را دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: در رشته کشتی آزاد نیز چهره با سابقه و پرافتخار این رشته یعنی روح‌الله نعمتیان در وزن ۶۱ کیلوگرم در بین کشتی‌گیران دعوت شده از استان قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان قرار دارد و در کنار سایر کشتی‌گیران روزهای ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه سال ۹۷ در انتخابی به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfe1dv.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما