يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 61938
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم اعلام کرد

شکار 20 مدال میادین سال 96 توسط ورزشکاران هیأت بیماران خاص قم

قم نيوز : سرپرست هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از موفقیت ورزشکاران این هیأت ورزشی در کسب 20 مدال طلا، نقره و برنز میادین کشوری سال 1396 خبر داد.
شکار 20 مدال میادین سال 96 توسط ورزشکاران هیأت بیماران خاص قم
شکار 20 مدال میادین سال 96 توسط ورزشکاران هیأت بیماران خاص قم
به گزارش قم نیوز مرضیه آقایی امروز اظهار کرد: ۹ مدال از این ۲۰ مدال به رنگ طلا است و توسط ورزشکاران پرتوان هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از رقابت‌های کشوری سه رشته دارت، شنا و شطرنج‌ به دست آمده است.

وی ادامه داد: فاطمه قاسمی در رشته دارت، رسول فرمانی‌پگاه در رشته دارت،‌ غلامرضا عروجی در رشته شنا، معصومه نصراللهی در رشته دارت، حسین فتحی‌پور به همراه آرزو محمدی، مهدیه حسین‌خانی، علی ذکاوتی و راضیه پرویزی در رشته شطرنج طلایی‌های سال 1396 هیأت ما از مسابقات قهرمانی کشور به شمار می‌روند.

سرپرست هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با اشاره به کسب 6 مدال نقره توسط ورزشکاران سه رشته دارت، شطرنج و تنیس‌ روی‌میز، بیان کرد: بهمن ذکاوتی، علیرضا ساکتی و معصومه یاسمی در رشته دارت، زهرا حاتمی در رشته شطرنج، طاهره غفاری در رشته تنیس روی‌میز و شیرین ماسیفی در رشته دارت ورزشکاران نقره‌ای هیأت در سال 1396 هستند.

وی خاطرنشان کرد: سه رشته ورزشی دارت، شطرنج و بدمینتون نیز در زمره رشته‌های مدال‌آور ورزش قم در سال 1396 هستند که ورزشکاران آنها موفق به کسب مدال برنز شده‌اند، در حالی که این موفقیت‌ها قطعا در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت و ما سال پرکاری را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: رحمان متقیان و زینب حریری در رشته دارت، سمیه چهرقانی و مریم حمزوی در رشته شطرنج به همراه میثم سعادتمند در رشته بدمینتون نفراتی هستند که در سال قبل با ایستادن روی سکوی سوم پیکارهای قهرمانی کشور موفق به کسب نشان برنز ایران شده‌اند و امیدوارم که در سال جدید با همت و تلاش این عزیزان و سایر ورزشکاران هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء یک سال موفق داشته باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7y93.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما