دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : 61952
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت اسكيت استان قم خبر داد

آغاز فعاليت پيست اسكيت بوستان علوي قم در نوروز 97

قم نيوز : رئيس هیأت اسكيت استان قم از فعال‌سازی پیست اسکیت بوستان تفريحي ورزشي علوی قم در ایام نوروز براي علاقمندان به اين رشته خبر داد.
آغاز فعاليت پيست اسكيت بوستان علوي قم در نوروز 97
آغاز فعاليت پيست اسكيت بوستان علوي قم در نوروز 97
به گزارش قم نیوز حمید جلیلی امروز اظهار کرد: اسکیت برای رشد و توسعه بیشتر علاوه بر نیاز به برخورداری از پشتیبانی و حمایت ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون اسکیت، به همیاری و مشارکت سایر ارگان‌ها نظیر شهرداری نیز نیاز مبرم دارد.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در پیشرفت اسکیت قم ، سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کلان‌شهر قم است که خوشبختانه در فعال‌سازی پیست اسکیت بوستان تفریحی ورزشی علوی قم نقش اصلی را ایفا کرد و شادی علاقمندان به اسکیت را به دنبال داشت.

رئیس هیأت اسکیت استان قم ابراز کرد: نوبت‌های تفریحی پیست اسکیت بوستان علوی قم که وابسته به سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری است، تا چهاردهم فروردین‌ماه هر روز از ساعت 17 تا 23 برای استفاده علاقمندان به این رشته و عموم اسکیت‌بازان برقرار است.

وی در ادامه به اهمیت توجه اسکیت‌بازان به موضوع بیمه ورزشی اشاره و بیان کرد: با توجه به آغاز سال جدید و لزوم دریافت کارت‌های جدید بیمه ورزشی در سال 1397، جامعه اسکیت استان قم اعم از ورزشکاران، داوران و مربیان عزیز  باید نسبت به این مهم اقدام کنند.

جلیلی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های مربوط به اسکیت اعم از شرکت در کلاس‌های داوری و مربیگری، کارگاه‌های این رشته، مسابقات استانی و اعزام‌ها، کلاس‌های آموزشی و ... صرفا با ارائه کارت بیمه ورزشی به نام هیأت اسکیت استان قم و فدراسیون اسکیت امکان‌پذیر است.

وی افزود: تمامی عزیزانی که در اسکیت استان قم فعالیت می‌کنند باید در سال جدید هنگام دریافت کارت بیمه ورزشی به نام اسکیت استان قم دقت کنند، زیرا در صورت نداشتن کارت بیمه ورزشی در سال 97، از حضور افراد در برنامه‌های مختلف جلوگیری به عمل خواهد آمد اما برای اشخاصی که کارت بیمه ورزشی به نام اسکیت داشته باشند خدمات ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccioqe.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما