دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 61960
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد؛

یک کشته و ۴ مجروح در حادثه واژگونی خودرو

قم نيوز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: واژگونی خودروی سواری در محور قم - تهران منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.
یک کشته و ۴ مجروح در حادثه واژگونی خودرو
یک کشته و ۴ مجروح در حادثه واژگونی خودرو
به گزارش قم نیوز به نقل دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد شهیدی با اشاره به اقدامات اورژانس ۱۱۵ گفت: طرح ویژه نوروزی اورژانس قم از ۲۴ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: عوامل اورژانس با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان، زائران و مسافران نوروزی اقدام می‌کنند تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آخرین خدمات انجام‌شده بیان کرد: دقایقی قبل هفتمین پرواز بالگرد اورژانس قم در اتوبان قم - کاشان انجام شد.

شهیدی در تشریح این حادثه گفت: این تصادف براثر برخورد خودرو سنگین با یک خودرو سواری در کیلومتر ۴۰ اتوبان قم-کاشان رخ داد که متأسفانه ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: پس ‌از این حادثه بلافاصله اورژانس زمینی به محل اعزام و با توجه به وخیم بودن وضعیت مصدومان، بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: با اعزام بالگرد، چهار مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند که با این انتقال، از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بالگرد اورژانس موفق به انتقال ۲۱ مصدوم شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg9b0.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما