دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 61966
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله صافی گلپایگانی: قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد، گفت: شهرداری در این زمینه باید حرکت کرده و باید مسیری که آغاز کرده و توفیقاتی داشته با قدرت ادامه دهد.
قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد
قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد
به گزارش قم نیوز آیت الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه شهر قم حرم اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: اقداماتی که در این شهر انجام می‌شود باید خاص این شهر و موجب عزت و عظمت بیشتر این خطه باشد.

این مرجع تقلید افزود: کسانی که در شهر قم خدمت می‌کنند خدمتشان ثواب است و اجر در محضر خداوند دارند چراکه فعالیت آنها موجب عظمت دین و اسلام می‌شود.
آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به مقام والای حضرت معصومه(س) و امامزادگان مدفون در این شهر، گفت: این جایگاه والای شهر قم اسباب افتخار است و اگر کسی می‌خواهد تاریخ قم را بخواند بسیار مفصل است چراکه شخصیت‌های برجسته و ارزشمندی در این خطه زندگی می‌کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه خدمت در شهر قم مشمول اجر الهی می‌شود، اذعان کرد: قم جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و توجهات ائمه معصومین(ع) بر این شهر وجود دارد.
ایشان گفت: کسانی که در قم کار می‌کنند باید بدانند که کار کردن در این شهر با دیگر نقاط کشور متفاوت است و باید مراقبت ویژه‌ای داشته باشند و آبرومندی شهر قم را بیش از پیش کنند.
وی با تاکید بر حمایت از محرومان جامعه، اظهار کرد: باید برنامه‌ای منسجم برای رفع مشکلات فقرا و محرومان در جامعه وجود داشته باشد.
این مرجع تقلید با بیان اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد، گفت: شهرداری در این زمینه باید حرکت کرده و باید مسیری که آغاز کرده و توفیقاتی داشته با قدرت ادامه دهد.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-wn-.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما