سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب : 61974
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم كشتي فرنگي استان قم خبر داد

مبارزه فرنگي‌كاران قم براي سهميه جهاني و بازي‌هاي آسيايي

قم نيوز : مربي تيم كشتي فرنگي استان قم گفت: فرنگي‌كاران قم در انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان براي دست‌يابي به سهميه مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي با حريفان خود مبارزه مي‌كنند.
مبارزه فرنگي‌كاران قم براي سهميه جهاني و بازي‌هاي آسيايي
مبارزه فرنگي‌كاران قم براي سهميه جهاني و بازي‌هاي آسيايي
به گزارش قم نیوز مهدی علیزاده‌پورنیا امروز اظهار کرد: کشتی قم سابقه بسیار خوب و درخشانی از حضور کشتی‌گیران موفق و شاخص خود در پیکارهای جهانی کشتی فرنگی دارد و امسال با جدیت به دنبال سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی است.

وی ادامه داد: در دوره قبل بازی‌های آسیایی که در سال 2014 به میزبانی شهر اینچئون کره‌جنوبی به انجام رسید، هادی علیزاده‌پورنیا با موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی سهمیه اعزام به این بازی‌ها را کسب کرد اما متاسفانه نامهربانی کادر فنی وقت تیم ملی موجب حذف نام وی از لیست نفرات کاروان اعزامی ایران به این بازی‌ها شد.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم اضافه کرد: کشتی‌گیران بسیار خوب و شایسته‌ای اکنون به نمایندگی از قم در لیست نفرات حاضر در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حضور دارند و یقینا قم از شانس خوبی برای رسیدن به سهمیه بازی‌های آسیایی امسال و همچنین جام جهانی کشتی فرنگی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف شناخت برترین‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران به منظور تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم‌های اعزامی به جهانی و بازی‌های آسیایی 2018، مرحله مقدماتی و نهایی مسابقات انتخابی تیم‌های ملی اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

علیزاده‌پورنیا ابراز کرد: امسال مسابقات جهانی کشتی فرنگی در کشور مجارستان به انجام می‌رسد و در آن تیم‌ها و کشتی‌گیران مطرح دنیا حضور خواهند داشت، ضمن اینکه تمام آزادکاران و فرنگی‌کاران شاخص قاره کهن نیز شهریور ماه در بازی‌های آسیایی 2018 به میزبانی جاکارتای اندونزی روی تشک خواهند رفت.

وی با اشاره به نفرات واجد شرایط حضور در پیکارهای انتخابی تیم ملی، اضافه کرد: زمان برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد و فرنگی به واسطه برگزار نشدن رقابت‌های جام جهانی تغییر کرد و از سوی فدراسیون کشتی برای روزهای پایانی فروردین و روزهای آغازین اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgty93.ak9qu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما