سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۴
کد مطلب : 61975
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم خبر داد

صبای قم آماده صعود به لیگ برتر

قم نيوز : سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: در جدال با استقلال اهواز، مس رفسنجان و پدیده اصفهان برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی لیگ تلاش می‌کنیم.
صبای قم آماده صعود به لیگ برتر
صبای قم آماده صعود به لیگ برتر
به گزارش قم نیوز داوود عاصم‌آبادی امروز اظهار کرد: با مشخص شدن برنامه بازی‌ها و زمان برگزاری دیدارهای مرحله دوم فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تمرینات تیم ما به شکل منظم در جریان است تا با قدرت به مصاف حریفان خود برویم.

وی ادامه داد: بازی‌های مرحله مقدماتی بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود و در گروهی قرار گرفته بودیم که چند تیم مطرح در آن حضور داشتند و علاقمندان به فوتبال و طرفداران تیم صبا در جریان هستند که در هفته پایانی با گل وقت‌های تلف شده بر دخانیات گیلان غلبه کرده و صعود کردیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: تیم ما در دور دوم رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول جوانان ایران با تیم‌های پدیده اصفهان، ‌مس رفسنجان و استقلال اهواز هم‌گروه است و بازی‌های ما از 21 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی تیم فوتبال مس رفسنجان به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی در دو گروه چهار و پنج تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه دوم این مرحله نیز تیم‌های فوتبال جوانان ملی حفاری اهواز، پتروشیمی بندر امام، پارس جنوبی جم و دبیری تبریز به شکل همزمان در شهر تبریز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

عاصم آبادی عنوان کرد: تیم‌های حاضر در این مرحله به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند تا از بین چهار تیم صعود کننده به دور پایانی، در نهایت دو تیم به فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال جوانان ایران راه یابند.

وی در پایان اظهار کرد: ما دو بار در سال‌های 1394 و 1395 مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرده‌ایم اما متاسفانه در این مرحله مجوز صعود به لیگ برتر از دست رفته‌ایم و امیدوارم این طلسم را در سال جاری شکسته و بتوانیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmwn-.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما