سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 61986
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در خانه تكواندو صورت مي‌گيرد

آغاز اردوي تيم ملي تكواندو نوجوانان در قم

قم نيوز : اردوي آماده‌سازي تيم ملي تكواندو نوجوانان ايران پيش از اعزام به پيكارهاي كسب سهميه المپيك و مسابقات قهرماني جهان در قم آغاز شد.
آغاز اردوي تيم ملي تكواندو نوجوانان در قم
آغاز اردوي تيم ملي تكواندو نوجوانان در قم
به گزارش قم نیوز در حالی که از قم هیچ نماینده‌ای در ترکیب تیم‌های اعزامی به دو میدان برون‌مرزی سال جاری تکواندو نوجوانان ایران عضویت ندارد اما هیأت تکواندو قم در تعامل با فدراسیون تکواندو میزبانی اردوی جدید ملی‌پوشان نوجوان را بر عهده گرفته است.

این در حالی است که تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان ‌پسر کشورمان با دو ترکیب متفاوت به منظور حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک و پیکارهای 2018 قهرمانی جهان آماده می‌شود و به همین منظور در ادامه مراحل آماده‌سازی خود به قم سفر کرده است.

هیأت تکواندو استان قم نیز خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم را برای میزبانی از تمرینات تیم ملی در نظر گرفته است، در حالی که ملی‌پوشان حاضر در اردو از چهارم فروردین‌ماه تمرینات خود را در تهران از سر گرفته‌اند و از امروز در قم زیر نظر کادر فنی به اردو می‌روند.

این در حالی است که سه تکواندوکار شامل حامد اصغری در وزن 63 کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73 کیلوگرم و محمد خانی در وزن به اضافه 73 کیلوگرم نفرات عضو تیم اعزامی نوجوانان کشورمان به مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان محسوب می‌شوند.

همچنین حسین لطفی در وزن 45 کیلوگرم، محمد رستم‌نژاد در وزن 48 کیلوگرم، امیر ولی‌پور در وزن 51 کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 55 کیلوگرم، حامد اصغری در وزن 59 کیلوگرم، عرفان مرادی در وزن 63 کیلوگرم، محمد مهدی عمادی در وزن 68 کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73 کیلوگرم، محمدعلی خسروی در وزن 78 کیلوگرم و نیما مهرعلی در وزن به اضافه 78 کیلوگرم نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان هستند.

با تصمیم فدراسیون تکواندو، هدایت تیم نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 را محمدرضا زوار بر عهده دارد و تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی نوجوانان جهان زیر نظر وحید عبداللهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدن‌ساز تمرین می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmhem.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما