چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : 62000
منبع : خبرگزاری فارس
در هفتمين روز سال جدید

چادرخواب نوروزي در استراحت گاه هاي شهر ركورد زد

قم نيوز : رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم گفت: در هفتمين روز سال جدید بیش از 3 هزار و ٥٠٠ تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهر قم برپا شده كه بيشترين آمار چادرخواب از ابتداي نوروز بوده است.
چادرخواب نوروزي در استراحت گاه هاي شهر ركورد زد
چادرخواب نوروزي در استراحت گاه هاي شهر ركورد زد
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان امروز با اشاره به وضعیت اسکان اضطراری زائرین و مسافرین نوروزی در استراحت‌گاه‌ها و کمپ‌های ویژه شهر قم اظهار کرد: امسال شاهد استقبال بسیار چشم‌گیر مسافرین از کمپ‌های نوروزی شهرداری قم هستیم و خوشبختانه با وجود افزایش حجم زائرین ورودی به شهر کمترین مشکل در زمینه خدمات‌رسانی به وجود آمده است.
وی با تاکید بر اینکه در هفتمین روز سال جدید بالغ بر 3 هزار ٥٣٦ تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهری برپا شده است خاطرنشان کرد: بیشترین استقبال زائرین از استراحت گاه های منطقه ٥ در محدوده مسجد مقدس جمکران بوده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تعداد چادرهای نصب شده در بوستان مهدی را ٤٤٥ تخته و در بوستان نیایش را ٧١٠ تخته عنوان کرد و افزود: در بوستان امام رضا(ع) ٣٥٧ تخته چادر، در بوستان فدک ٥٧٠ چادر، در بوستان علوی ٢٥٠ تخته چادر، در پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران هزار و ٢٠٠ تخته چادر و در بوستان غدیر نیز ٤ تخته چادر در این روز برپا شد.
وی گفت: امسال با تقویت زیرساخت‌های بوستان فدک و افزایش اطلاع‌رسانی به زائرین و مسافرین شاهد افزایش چشمگیر استقبال از حضور در این بوستان ها هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvvn-.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما