چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : 62001
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

اهداء مدال قهرمان كاراته قم به حرم حضرت معصومه (س)

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم ازاهداء مدال قهرمان كاراته قم به موزه آستانه مقدس حضرت معصومه (س) و برگزاري دوره‌هاي آموزشي اين رشته با حضور مدرسان برجسته كاراته ايران در سبك‌هاي مختلف خبر داد.
اهداء مدال قهرمان كاراته قم به حرم حضرت معصومه (س)
اهداء مدال قهرمان كاراته قم به حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: بر اساس مجوز صادره از سوی فدراسیون کاراته، استاژ فنی و آزمون کمربند مشکی دان یک تا هفت سبک شوتوکان کاراته دو ایران زیر نظر استاد غلامرضا دباغیان مربی با سابقه کاراته قم و سرمربی اسبق تیم ملی به عنوان رئیس این سبک در کشور با حضور تعداد 60 شرکت کننده در خانه کاراته قم برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین استاژ فنی سبک kwf کاراته با حضور ۱۵۰ نفر از هنرجویان این سبک زیر نظر استاد رستمی‌زاده در خاته کاراته قم برگزار شد و در پایان از قهرمانان کشوری و بین‌المللی این سبک توسط هیات کاراته قم و آکادمی رستمی‌زاده تجلیل به عمل آمد.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی و در اقدامی پسندیده مدال برنز جهانی kwu محمد اسدی توسط وی و مادر گرانقدر این کاراته‌کای پرتوان به  آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) اهدا شد و در کنار مدال‌های دیگر افتخار آفرینان ورزش استان قم و کشور قرار گرفت.

وی در ادامه به حضور کاراته‌کاها در جشنواره بزرگ ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء قم اشاره و بیان کرد: این جشنواره برای نخستین‌بار توسط هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد و قهرمانان کاراته، خانواده‌های قهرمانان و جامعه ورزش استان نیز در سالن برگزاری جشنواره حضور یافتند.

برخوردار خاطرنشان کرد: همایش بانوان فعال در سبک شوتوکان کاراته دو ایران نیز با حضور تعداد 100 نفر از هنرجویان این سبک به نمایندگی از باشگاه‌های کاراته ایثار، شهید بهشتی، امیران و فرهنگ در مجموعه ورزشی شهید بهشتی پردیسان برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizuaq.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما