پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : 62005
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بوكس استان قم خبر داد

برگزاري مسابقات انتخابي بوکس بزرگسالان در قم

قم نيوز : رئيس هیأت بوكس استان قم از برگزاري پيكارهاي انتخابي بوكس رده سني بزرگسالان به عنوان نخستين مسابقه رسمي سال 1397 در قم خبر داد.
برگزاري مسابقات انتخابي بوکس بزرگسالان در قم
برگزاري مسابقات انتخابي بوکس بزرگسالان در قم
به گزارش قم نيوز مجید عباس‌زاده امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیات، این رقابت‌ها به منظور شناخت نفرات برتر قم با هدف حضور پرقدرت در مسابقات منطقه‌ای کشور برنامه‌ریزی شده و هفته پایانی فروردین‌ماه به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم میزبانی این مسابقات را انجام می‌دهد، اضافه کرد: مشت‌زنان شرکت کننده در این انتخابی روز 24 فروردین‌ماه به روی‌ رینگ می‌روند تا تیم منتخب قم اردیبهشت ماه امسال با تیم‌های 6 استان دیگر در قم رقابت کند.

رئیس هیأت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به دستاوردهای این رشته در سال 1396، بیان کرد: با همت و تلاش مجموعه هیات، بهره‌گیری از دانش مربیان با تجربه این رشته و دیگر نیروهای انسانی فعال در بوکس قم، خوشبختانه تعداد ۱۱ مدال رنگی متنوع از مجموع ۹ اعزام نصیب مشت‌‌زنان قم شد.

وی افزود: سه مدال طلا با درخشش علی مرادی‌‌سپهر، علی یعقوب‌لو  و محمد‌جواد وفایی نصیب بوکس قم شد، ضمن اینکه قمی‌ها از حضور در سه فینال دیگر مسابقات کشوری سال 96 موفق به کسب سه مدال نقره شدند و پنج مدال برنز دیگر نیز سهم بوکسورهای قم از رقابت‌های سال قبل بود.

عباس‌زاده با بیان اینکه یک مدال طلا از مسابقات دانشجویان ایران نیز سهم بوکس قم از رقابت‌های سال گذشته بود، اضافه کرد: این افتخار نیز در سال قبل نصیب بنده شد که به عنوان داور بین‌المللی بوکس قم برای قضاوت در مسابقات بوکس بازی‌های 2018 کشورهای اسلامی اعزام شوم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر افتخارات هیات بوکس قم در سال 1396 نیز انتخاب مربی توانمند بوکس استان قم به عنوان مربی تیم ملی جوانان بوکس ایران بود و امیدوارم که با همدلی مجموعه هیأت در سال 1397 نیز این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccpxqe.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما