جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 62030
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم:

كشتي‌گيران قم در ليگ دسته اول ايران رقابت مي‌كنند

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: كشتي‌گيران قم امسال در مسابقات ليگ دسته اول كشتي باشگاه‌هاي كشور به ميدان مي‌روند.
كشتي‌گيران قم در ليگ دسته اول ايران رقابت مي‌كنند
كشتي‌گيران قم در ليگ دسته اول ايران رقابت مي‌كنند
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی از سوی فدراسیون به شکل منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده و امسال تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف در گروه‌های مقدماتی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه تیم منتخب هیأت کشتی قم در گروه چهارم مقدماتی با استان‌های تهران، همدان، قم و مرکزی در یک منطقه قرار گرفته، اضافه کرد: مسابقات کشتی آزاد در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 97 و 125 کیلوگرم و پیکارهای کشتی فرنگی در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کشتی استان قم به شرایط سنی کشتی‌گیران حاضر در این لیگ نیز اشاره و بیان کرد: تنها کشتی‌گیران رده سنی جوانان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا یازدهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به شرکت در ترکیب تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه استان‌ها در هشت گروه تقسیم شده‌اند، اضافه کرد: پس از پایان مسابقات رفت و برگشت مرحله مقدماتی از هر گروه یک تیم صعود خواهد کرد، ضمن اینکه هر تیم باشگاهی امکان استفاده از 25 کشتی‌گیر  را دارد و تعداد کشتی‌گیران هر تیم باید حداقل 16 نفر باشد.

وزیری با بیان اینکه هر تیم در نیم‌فصل می‌تواند حداکثر پنج کشتی‌گیر را با رعایت ضوابط تغییر داده و جایگزین کند، افزود: مبنای پیروزی هر تیم در هر مسابقه، تعداد پیروزی بیشتر است و در صورت تساوی در تعداد بردها، مجموع امتیازات مثبت هر تیم در رقابت‌ها برای تعیین برنده محاسبه می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی برای برگزاری جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی اشاره و اظةار کرد: این جلسه با حضور نمایندگان تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ ساعت 10 صبح روز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه در سالن کنفرانس خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawwni.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما