جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 62032
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

آمادگي دووميداني‌كاران قم براي 32 رقابت داخلي و برون‌مرزي سال 97

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم از آماده‌سازي مردان و بانوان دووميداني‌كار قم براي 32 رقابت داخلي و برون‌مرزي سال 1397 خبر داد.
آمادگي دووميداني‌كاران قم براي 32 رقابت داخلي و برون‌مرزي سال 97
آمادگي دووميداني‌كاران قم براي 32 رقابت داخلي و برون‌مرزي سال 97
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: لیگ طلایی دوومیدانی نخستین رقابتی است که در سال 1397 پیش‌روی دوومیدانی‌کاران قم در سال 1397 قرار دارد و نمایندگان قم 29 فروردین ماه در آن به میدان می‌روند و سپس لیگ طلایی بانوان روز 31 فروردین‌ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام می‌رسد.

وی افزود: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور برای دهه اول اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده و ابتدا دختران دوومیدانی‌کار روزهای پنجم و ششم این ماه به میدان می‌روند و روزهای هشتم و نهم اردیبهشت نیز پیکارهای دوومیدانی پسران جوان برگزار خواهد شد.

سپس نوبت به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور می‌رسد و در حالی که هنوز میزبان آن از سوی فدراسیون معرفی نشده، دختران دوومیدانی‌کار روزهای 13 و 14 اردیبهشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند و پیکار پسران دوومیدانی‌کار نیز روزهای 16 و 18 اردیبهشت به انجام می‌رسد.

مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی برای روزهای پایانی اردیبهشت ماه پیش‌بینی شده و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون دوومیدانی، لیگ طلایی مردان ر.ز 26 اردیبهشت ماه در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود و بانوان حاضر در این لیگ نیز روز 31 اردیبهشت به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نخستین میدان برون‌مرزی سال 97 است، افزود: این رقابت‌ها روزهای هفدهم و هجدهم خرداد ماه در کشور ژاپن به انجام می‌رسد و امیدواریم همچون چند سال اخیر امسال نیز در ترکیب تیم اعزامی ایران به این مسابقات نماینده داشته باشیم.

رقابت‌های قهرمانی فینال لیگ طلایی در بخش آقایان پس از ماه مبارک رمضان و در روزهای 28 تا 30 خرداد ماه به انجام می‌رسد و بانوان حاضر در لیگ طلایی قهرمانی کشور نیز روزهای اول تا سوم تیرماه برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

وی در پایان اظهار کرد: رقابت‌های المپیک آسیایی نوجوانان 6 تا 8 تیر در تایلند، لیگ پویا پسران و دختران با حضور تیم‌های مناطق 6 گانه کشور روزهای 15 تا 17 تیر، مسابقات جوانان جهان 19 تا 24 تیر، لیگ امید پسران و دختران 27 تا 29 تیر، لیگ پویا دختران و پسران 10 تا 12 مرداد و لیگ امید دختران و پسران 17 تا 19 مرداد مسابقاتی هستند که پیش از اعزام تیم ملی دوومیدانی ایران به بزرگترین رویداد ورزشی سال جای قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی در کشور به انجام می‌رسند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccixqe.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما