جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 62036
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد

اقامت بیش از 477 هزار مسافر نوروزی در قم

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: از 25 اسفندماه سال 96 تا هشتم فرودین ماه سال جاری، 477 هزار و 830 مسافر نوروزی در قم اقامت یافتند.
اقامت بیش از 477 هزار مسافر نوروزی در قم
اقامت بیش از 477 هزار مسافر نوروزی در قم
به گزارش قم نیوز عیسی رضایی امروز در حاشیه بازدید از تاسیسات گردشگری اظهار کرد: از این تعداد، 106هزار و268 مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر اقامت یافتند.

وی افزود: 287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل آپارتمان، 58 واحد مهمانپذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین راهی و پذیرایی در استان پذیرای گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه 100 هزار و 681 نفر در مدارس اسکان یافتند گفت: همچنین مسافران نوروزی در این استان از خدمات سایر مراکز اقامتی از جمله مهمانسراهای نهادها، زائرسرای اداره کل اوقاف و امور خیریه، خوابگاه‌های دانشجویی، مجتمع‌های فرهنگی یاوران مهدی، منتظران موعود و نیمه شعبان، کمپ‌ها و چادرها نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 532 مورد بازرسی از مراکز اقامتی قم صورت گرفته است گفت: روزانه بازرسی از مراکز اقامتی زیر نظر این اداره کل با مشارکت سایر دستگاه‌های نظارتی صورت می گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی انتقادات و پیشنهادات خود درباره تاسیسات گردشگری را با نصب سامانه نظارتی www.app.ichto.ir   در گوشی‌های اندروید و IOS اعلام کنند تا کارشناسان به شکایات ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3z93.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما