جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : 62042
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تیراندازی استان قم خبر داد

تيراندازان قم مدعي عناوين برتر نخستين رقابت كشوري سال 97

قم نيوز : دبير هیأت تيراندازي استان قم از اعزام تيراندازان رشته‌هاي تفنگ و تپانچه بادي قم به نخستين رقابت رسمي قهرماني كشور در سال 1397 خبرداد.
تيراندازان قم مدعي عناوين برتر نخستين رقابت كشوري سال 97
تيراندازان قم مدعي عناوين برتر نخستين رقابت كشوري سال 97
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: ثبت نام از تیراندازان مایل به حضور در مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی قهرمانی کشور در سال 1397 آغاز شده و کسانی امکان حضور در این رقابت‌ها را دارند که قبلا حداقل یک‌بار در این مسابقات شرکت کرده باشند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، امسال شاهد برگزاری دهمین دوره مسابقات آزاد تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی و همچنین میکس تیمی ایران خواهیم بود، رقابت‌هایی که در آن تیراندازان قم نیز قطعا با آمادگی کامل به میدان می‌روند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم افزود: این رقابت‌ها به منظور شناسایی استعداد و همچنین رشد و توسعه تیراندازی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده و تیراندازان با توجه به مفاد دستورالعمل اعلام شده از سوی فدراسیون به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: رقابت‌های رده سنی نوجوانان با حضور تیراندازان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 و بالاتر برگزار می‌شود و در رده سنی جوانان نیز تیراندازان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1379 رقابت می‌کنند، ضمن اینکه متولدین دهم دی‌ماه سال 1376 و پائین‌تر مجوز حضور در مسابقات رده سنی بزرگسالان را دارند.

متقیان‌نژاد خاطرنشان کرد: ماسبقات آزاد رشته تفنگ بادی و میکس تیمی تفنگ روزهای 23 و 24 فروردین‌ماه در سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد و تیراندازان رشته تپانچه نیز روزهای 30 و 31 فروردین‌ماه برای کسب عناوین برتر به میدان خواهند رفت.

وی در پایان اظهار کرد: امسال علاوه بر مسابقات آزاد و دیگر پیکارهای کشوری که طبق تقویم سال 1397 تیراندازان قم را اعزام می‌کنیم، در مسابقات لیگ برتر شاهد حضور تیم مردان قم و در رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور شاهد حضور تیم بانوان قم خواهیم بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxz09.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما