دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 62078
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل مدیریت بحران استان قم خبر داد

کشته شدن 5 نفر در تصادفات جاده ای ایام نوروز

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون براثر تصادفات در محورهای مواصلاتی استان، پنج نفر در سر صحنه کشته شده و 368 نفر مجروح شدند.
کشته شدن 5 نفر در تصادفات جاده ای ایام نوروز
کشته شدن 5 نفر در تصادفات جاده ای ایام نوروز
به گزارش قم نیوز محسن اروجی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به وضعیت خشکسالی در استان قم اظهار کرد: برای امسال سخت ترین خشکسالی در کشور و استان پیش بینی شده است و باید دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند و مردم باید به دنبال صرفه جویی در مصرف آب باشند.

وی ادامه داد: به دلیل کاهش بارندگی‌ها در بخش‌های مختلف استان قم و خشکی مراتع، امکان آتش سوزی و حریق به سادگی وجود دارد، به همین دلیل باید مردم مراقبت‌های لازم را در زمینه سفر به بخش‌های قم در روز طبیعت داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: نیروهای امدادی آمادگی‌های لازم را برای روز طبیعت دارند و آن‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی در محورهای مختلف استان قم مستقر هستند تا مشکلی به وجود نیاید.

اروجی با اشاره به تلفات حوادث جاده  ای در استان قم اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون براثر تصادفات در محورهای مواصلاتی استان، پنج نفر در صحنه تصادف کشته شده و 368 نفر مجروح شدند، همچنین در این ایام 43 نفر از مجروحان به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان‌های شهر قم  منتقل شدند.

سید محمد تقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در بخش پایانی جلسه گفت: برای هشدار به مردم در خصوص امکان وقوع حریق در روز طبیعت، تیزرهایی در این خصوص از صدا و سیمای قم پخش می‌شود تا شاهد حریق در مراتع استان قم در روز طبیعت نباشیم، همچنین بنرهایی در این خصوص در بخش‌های مختلف استان قم نصب شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4xqe.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما