دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب : 62086
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

تدابیر ویژه ایمنی سازمان آتش‌نشانی در روز طبیعت

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ضمن برنامه‌ریزی استقرار در بوستان‌ها در روز طبیعت، تدابیر ویژه ایمنی برای کاهش خطرات احتمالی برای مردم اندیشیده است.
تدابیر ویژه ایمنی سازمان آتش‌نشانی در روز طبیعت
تدابیر ویژه ایمنی سازمان آتش‌نشانی در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز عباس جعفری امروز با بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم جهت برقراری ایمنی همشهریان در روز طبیعت  در بوستان‌های اصلی شهر و محورهای ورودی و خروجی شهر اقدام به استقرار خودروهای عملیاتی و اکیپ موتوری می‌کند اظهار کرد: بوستان‌های غدیر، علوی، امام رضا، مهدی، فدک، هاشمی، جوان، و اطراف مسجد مقدس جمکران و عوارضی قم از جمله مکان‌های استقرار نیروهای سازمان هستند.

وی با تاکید بر حضور مردم در بوستان جوان و استفاده از امکانات دریاچه مصنوعی این بوستان تصریح کرد: یک تیم غواصی امداد و نجات آبی سازمان در بوستان جوان برای جلوگیری از حوادث احتمالی مستقر خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اعزام یک دستگاه خوردوی عملیاتی سنگین حریق و نجات به شهر کهک گفت: این کار برای امداد رسانی بهتر در محور مواصلاتی کهک و روستاهای بالا دست به علت تردد بسیار زیاد همشهریان به این منطقه انجام می‌شود.

وی با اشاره به خطراتی که در روز طبیعت مردم را تهدید می‌کند گفت: از مردم فهیم شهر خواهشمندیم در صورت روشن کردن آتش در فضای باز و دشت‌ها حتماً دور آتش را سنگ چین کرده تا بر اثر وزش باد آتش موجب خسارت به منابع طبیعی نشود و حتماً قبل ترک محل نسبت به خاموش کردن آتش بوسیله آب و خاک اقدام کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0gb0.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما